خودشناسی با استفاده از تصاویر دوگانه +ویدئو

© Photo / Gintaras Shlektaخودشناسی با استفاده از تصاویر دوگانه +ویدئو
خودشناسی با استفاده از تصاویر دوگانه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فکر می کنید چقدر بر روی خود و شخصیت درونی خود شناخت دارید؟

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که در آن با استفاده از تصاویر متعدد در مورد شخصیت افراد صحبت می کند. این کلیپ طرفداران زیادی را در شبکه های اجتماعی مختلف به خود جلب کرده است.

در کلیپ منتشر شده، ابتدا تصویری نشان داده می شود که ۳ تصویر در آن نهفته است. اینکه شخص چه تصویری را اول میبیند و تشخیص می دهد بیانگر نوعی شخصیت و نگاه درونی او به زندگی است.
در تصویر نخست، ۳ تصویر صورت و سیب و شخص نشسته به چشم می خورد. اگر ابتدا صورت دیده شد یعنی شخصی هستید که براحتی می توانید بدبینی و نگاه بد را به خوشبینی تبدیل کنید و اگر فرد نشسته را دیدی به این معناست که شخص متعادلی هستید. دیدن سیب ها در نگاه اول بیانگر این است که فرد خوش گذرانی هستید و زندگی را جدی نمیگیرید.
تصویر دوم مربوط به پیرمرد و دختر هست. اگر در نگاه نخست پیرمرد مشاهده شد بدین معناست که بعد مدیریتی شخصیت شما بالاست و با صداقت هستید و اگر دختر و موهای او دیده شد بدین معناست که شخص بسیار با انرژی مثبتی هستید.
تصویر سوم مربوط به ۲ حیوان خرگوش و اردک هست. در صورت مشاهده اردک یعنی شخص آرام و با طمانینه ای هستید و در صورت مشاهده خرگوش یعنی شخص پر جنب و جوش و فعالی می باشید. در صورتی که هر دو تصویر را در یک زمان باهم تشخیص دادید، یعنی انسان بسیار خلاقی هستید و نسبت به بقیه ذهن خلاق تری دارید.
تصویر بعدی چند شی را واضح نشان می دهد که باید مشخص شود کدام شی در ذهن شما پررنگ تر مشاهد می شود؟
اگر سیب برای شما پررنگ بود این بدان معناست که شخص آینده نگری هستید و دیر اعتماد می کنید. در صورت شکست بسیار زود از زمین بلند می شوید.
اگر پروانه برای شما پررنگ تر بود به این معنی است که روح کودکانه و احساسی شما بسیار زیاد است و معتقدید که در جامعه ظلم بسیار زیاد می باشد.
اگر چاقو برای شما پررنگ بود بدین معناست که در گذشته ضربه ای خوردید که هنوز هم نتوانستید آن را فراموش کنید.
بسیاری از کاربران ازین تست روانشناسی با عکس استقبال کرده و معتقدند که تا حدی بعد درونی شخصیت آنها را درست تشخیص داده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала