نزاع کلامی امیر تتلو و سردار آزمون بر سر آتنا اصلانی +عکس

© Photo / netnews2017نزاع کلامی امیر تتلو و سردار آزمون بر سر آتنا اصلانی +عکس
نزاع کلامی امیر تتلو و سردار آزمون بر سر آتنا اصلانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قتل "آتنا اصلانی" حاشیه های زیادی را در شبکه های اجتماعی بوجود آورده است که نزاع دو چهره مشهور نیز از جمله آن می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از فاجعه "آتنا اصلانی"، دختر هفت ساله اردبیلی، خواننده معروف موسیقی، "امیرحسین مقصودلو" معروف به "امیر تتلو" که جنجال زیادی در زمان انتخابات ریاست جمهوری نیز به پا کرده بود، واکنش نشان داد. تتلو در شبکه اجتماعی خود، مقصر این فاجعه را به بی حجابی این دختر هفت ساله و بی توجهی پدر و مادر او عنوان کرده است. با این که چند روزی از این بحث می گذرد ولی همچنان یکی از بحث های داغ در فضای مجازی میان کاربران به شمار می آید.

. — نزاع کلامی امیر تتلو و سردار آزمون بر سر آتنا اصلانی. پس از فاجعه «آتنا اصلانی»، دختر هفت ساله اردبیلی، خواننده معروف موسیقی، «امیرحسین مقصودلو» معروف به «امیر تتلو» این اتفاق را به بی حجاب بودن این دختربچه و بی توجهی پدر و مادر او نسبت داد. «سردار آزمون» بازیکن مشهور تیم ملی فوتبال در واکنش به این اظهارنظر، نوشت:‌«من به عنوان ترکمن که ترک و ترکمن یکی هستش واقعاً از قتل آتناجان ناراحت شدم و دلم شکست. ولی شما که میگین ترک غیرتی‌ام چطوری می‌گی به خاطر بی حجابی اینجوری شده… غیرت رو باید از شماها یاد گرفت!» ماجرا به همین جا ختم نشد. امیر تتلو از در پاسخ در آمد و در واکنش به این انتقاد #سردار_آزمون گفت:‌« دقيقا چون ترك با غيرتم ميگم حجاب!! تو حتما نه تركى و نه غيرت دارى!! يه روز نميشه از دست اينا سالم زندگى كرد!! امّا خاك بر سرت كه تو بازيكن تيم ملّى هستى!! خاك بر سرت!! […]! مطمئن باش به زودى طبيعت تموم استعدادتو به خاطر بى غيرتى ميگيره ازت!!» لازم به ذکر است سایر بازیکنان تیم ملی هم از آزمون دفاع کردند و تتلو آنها را هم از توهین و ناسزا بی نصیب نگذاشت! گفتنی ست خانواده #آتنا_اصلانی قصد شکایت از امیر #تتلو را دارند. — همراهان عزیز توانا! در کلاس تلگرامی «حمایت از دختران آسیب پذیر» شرکت کنید تا یاد بگیریم چگونه از دختران خود حمایت کنیم. برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانید در گوگل‌فرم ثبت‌نام کنید و یا با ورود به وب‌سایت آموزشکده توانا ثبت‌نام کنید: لینک گوگل‌فرم برای ثبت‌نام در دوره‌ی «حمایت‌گری از دختران آسیب‌پذیر: http://bit.ly/2tiINJy لینک ثبت‌نام دوره از طریق وبسایت: http://bit.ly/1EmIDO2 اساتید این دوره: مهرانگیز کار فهیمه میانجی لینک تلگرام دوره: https://t.me/Vulnerablegirls مطلب مرتبط: سو‌ءاستفاده جنسی از کودکان چگونه اتفاق می‌افتد؟ در این جلسه، شهرزاد پورعبدالله به ابعاد مختلف خشونت و آزار جنسی کودکان می‌پردازد. http://bit.ly/1HaPWLu

Публикация от توانا: آموزشكده جامعه مدنى (@tavaana) Июл 21 2017 в 11:24 PDT

"سردار آزمون" بازیکن مشهور تیم ملی فوتبال در واکنش به این اظهارنظر، عنوان کرده است که "من به عنوان ترکمن که ترک و ترکمن یکی هستش واقعاً از قتل آتناجان ناراحت شدم و دلم شکست. ولی شما که میگین ترک غیرتی‌ام چطوری می‌گی به خاطر بی حجابی اینجوری شده… غیرت رو باید از شماها یاد گرفت!"
پس از آن، امیر تتلو نیز در پاسخ به انتقاد سردار آزمون، شروع به توهین به او کرد.
تتلو در شبکه اجتماعی خود عنوان کرد که "دقيقا چون ترك با غيرتم ميگم حجاب!! تو حتما نه تركى و نه غيرت دارى!! يه روز نميشه از دست اينا سالم زندگى كرد!! امّا خاك بر سرت كه تو بازيكن تيم ملّى هستى!! خاك بر سرت!!"
وی همچنین اظهار کرده است که به زودی طبیعت همه استعدادهای سردار آزمون را بعلت بی غیرتی او از او خواهد گرفت.
گفته شده است که سایر باریکنان تیم ملی نیز در دفاع از سردار آزمون مطالبی بیان کرده اند و تتلو به همه آنها توهین کرده است و جواب منطقی و قانع کننده ای برای مطلب خود ارائه نداده است.

با نگاهی به شبکه های اجتماعی مختلف می توان مشاهده نمود که صحبت های تتلو در فضای مجازی با موجی از کامنت های منفی کاربران و با مضمون های توهین آمیز نثار وی، روبرو می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала