آرزوی دختر داعشی اسیر در عراق

© REUTERS / Safin Hamedآرزوی دختر داعشی اسیر در عراق
آرزوی دختر داعشی اسیر در عراق - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختر نوجوان آلمانی که به عضویت گروه داعش در آمده بود ، در عراق بازداشت شد.

این دختر آلمانی از عضویت در داعش پشیمان شده و می‌خواهد به آغوش خانواده‌اش در آلمان برگردد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام‌جم آنلاین، مجله دیر اشپیگل اطلاع داد: چهار زن آلمانی طی سال‌‌های گذشته به داعش ملحق شده اند که لیندا جورج از شهر پولز‌نیتس در نزدیکی درسدن نیز در بین آنهاست. این چهار زن در حال حاضر در عراق زندانی شده‌اند و کمک‌های کنسولی دریافت می‌کنند.
یک منبع در دادستانی کل در شهر درسدن نیز خبر داد که «موقعیت و هویت» این دختر نوجوان در عراق شناسایی شده است.
خبرنگاران چند رسانه آلمانی از جمله تلویزیون «ان‌دی‌آر» که با لیندا در یک مجتمع نظامی در بغداد مصاحبه کرده‌اند، می‌گویند که وی به آنها گفته است می‌خواهد نزد خانواده‌اش بازگردد.
لیندا به رسانه‌ها گفت: «تمام آنچه که می‌خواهم این است که از اینجا دور شوم. می‌خواهم از جنگ و از آن تسلیحات و این همه جنجال دور باشم. فقط می‌خواهم به خانه‌ام بازگردم، نزد خانواده‌ام.»
طبق گزارش منابع خبری، این دختر نوجوان داعشی از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده است ولی خودش می‌گوید که وضعیت جسمی خوبی قرار دارد.
لیندا دانش‌آموز بود که سال ۲۰۱۶ و کمی بعد از گرویدن به اسلام از طریق اینترنت با داعش ارتباط برقرار کرد. او از مسیر ترکیه خود را به این گروه رساند. دادستانی درسدن پیش‌تر به اتهام «آماده‌سازی برای خرابکاری خشونت‌بار» علیه این دختر اعلام جرم کرده بود اما به دلیل حضور نداشتن متهم، این پرونده مسکوت گذاشته شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала