حرکات موزون مدافع تیم فوتبال ایران در ماشین +ویدئو

© AFP 2023 / Daniel Leal-Olivasحرکات موضون مدافع تیم فوتبال ایران در ماشین +ویدئو
حرکات موضون مدافع تیم فوتبال ایران در ماشین +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رقص "میلاد محمدی" در ماشین، سوژه شبکه های اجتماعی شد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن رقص "میلاد محمدی" لژیونر فوتبال ایران در ماشین را به تصویر می کشد. این کلیپ طرفداران زیادی را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرده است.

رکنا: مدافع لژیونر فوتبال ایران در لیگ روسیه خیلی زودتر از آنچه که در رویاهایش وجود داشت مراحل ترقی را پیموده است  میلاد محمدی، مدافع چپ مورد اعتماد کارلوس کی روش که به صورت اتفاقی توانست جواز حضور در فوتبال ایران را به دست بیاورد، اکنون روزهای خوبی را در لیگ روسیه پشت سر می‌گذارد. این بازیکن که در آخرین روزهای شروع لیگ در فصل پانزدهم راهی تمرینات راه آهن شده بود، با خواهش و التماس توانست مجوز حضور تستی در تمرینات این تیم زیر نظر حمید استیلی را به دست بیاورد و با عملکرد فوق العاده خود سرمربی سابق پرسپولیس را مجاب به قرار دادن نامش در لیست این تیم کرد. محمدی اما با درخشش قابل توجهش نه تنها در راه آهن که توجه فوتبال ایران را نیز به خود جلب کرد و در روزهایی که با اولین دریافتی‌اش توانسته بود خودروی پراید خود را خریداری کند، با پیشنهاد اغواکننده ای مواجه شد. او در فصل بعد با صدور رضایتنامه سه میلیاردی راهی لیگ روسیه شد تا یکی از بزرگترین سودهای مالی را نصیب راه آهن در آستانه فروپاشی کند. او این روزها زندگی جالب توجهی را در لیگ روسیه پشت سر می‌گذارد و به ستاره تیم احمد گروژنی تبدیل شده و زندگی لاکچری‌اش متفاوت از سه سال پیش است که حتی برای خرید استوک ورزشی با مشکل مواجه بود. این ویدئویی است که یکی از هم‌تیمی‌های میلاد محمدی در پایان تمرینات این باشگاه منتشر کرده است، جایی که ستاره جوان فوتبال ایران سرمست از موفقیت‌هایش با موزیکی وطنی در روسیه احساسات خود را با حرکات موزون به نمایش می‌گذارد پایگاه خبری رکنا Rokna.ir #Rokna#Havades#Rokna.ir#rok#na#NEWS#Agancy#NEWSagancy#Crash#accident#Clip#Video#Politic#رکنا#رک#نا#حوادث#کلیپ#ویدئو#کلیپدیدنی#

Публикация от رکنا نیوز (@rokna.news) Июл 17 2017 в 4:15 PDT

این کلیپ توسط یکی از هم‌تیمی‌های میلاد محمدی در پایان تمرینات باشگاه روسیه منتشر کرده است. این ستاره جوان فوتبال ایران، با موزیک محلی ایرانی مشغول رقص و پایکوبی است و سرمست از موفقیت‌های خود احساسات خود را بروز می دهد.
"میلاد محمدی"، مدافع چپ تیم فوتبال ایران، اکنون در تیم فوتبال "ترک گروزنی" روسیه بازی می کند و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.او قبل از عضویت در باشگاه ترک گروزنی عضو تیم راه آهن تهران بود برادر دوقلوی او، مهرداد عضو تیم سپاهان است. او از بهمن ماه ۱۳۹۴، به تیم ترک گروزنی روسیه پیوسته است.
او با صدور رضایتنامه سه میلیاردی راهی لیگ روسیه شد تا یکی از بزرگترین سودهای مالی را نصیب راه آهن که در آستانه ورشکستگی بود، کند. او با درخشش خود در لیگ روسیه، تبدیل به ستاره تیم "احمد گروژنی" شده است و زندگی لاکچری‌ متفاوتی را تجربه می کند.
با این که به نظر می رسد که این ویدئو کلیپ محتوای چندانی برای ارائه نداشته باشد ولی توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала