چه رفتارهایی منجر به عدم خوشحال بودن شما می شود؟ +ویدئو

© Photo / Pixabayچه رفتارهایی منجر به عدم خوشحال بودن شما می شود؟ +ویدئو
چه رفتارهایی منجر به عدم خوشحال بودن شما می شود؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آیا می دانید رفتارهای رسمی ای وجود دارد که منجر به عدم خوشحالی و در نهایت رضایت شما از زندگی می شود؟

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن از رفتارهایی صحبت می کند که با انجام آن درصد رضایت و خوشحالی افراد از زندگی کم خواهد شد.
این کلیپ توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده است.

یکی از این رفتارها این است که افراد در جامعه سعی دارند موجبات رضایت همه اطرافیان را کسب کنند که در عمل امکان پذیر نیست و با مواجهه با نتیجه آن ممکن است شخص سرخورده شود.
مورد بعدی مقایسه خود با کسی است که از او شناخت ندارید. این مسئله مخصوصا با ورود شبکه های اجتماعی پررنگ تر شده است. افراد با شناخت کمی از هم و فقط با دیدن عکس و کلیپ های شیک و ظاهری، شروع به مقایسه خود با دیگران می کنند که در نتیجه فقط آرامش و خوشحالی خود را به خطر می اندازند.
مورد بعدی دغدغه های بیش از حد است. وقتی سرتان را بسیار شلوغ کنید دیگر راه خوشحال کردن خود را به سختی پیدا می کنید.
مورد بعدی که خوشحالی افراد را به خطر می اندازد این است که در جایی که باید عدم موافقت خود را بیان کنید سکوت می کنید. این رفتار باعث می شود که شخص خود واقعی خود را نتواند ابراز کند، بنابراین منجر به عدم خوشحالی می گردد.

با عدم داشتن هدف مناسب و عدم شناخت از راهی که شخص مصمم به طی آن است ممکن است خوشحالی نیز کمرنگ شود. گاهی افراد با داشتن ترس های متعدد مانع از بروز و کشف استعدادهای خود می شوند و اجازه می دهند ترس آنان را محدود کند. این رفتارها نیز منجر به عدم داشتن زندگی شاد خواهد شد.
بسیاری از کاربران از این کلیپ آموزنده روانشناسی استقبال کرده و معتقدند که رعایت این نکات در بهتر کردن کیفیت زندگی بسیار تاثیر گذار است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала