طراحی یخی بطری های جدید نوشابه کوکاکولا +عکس،ویدئو

© AP Photo / Wilfredo Leeطراحی یخی بطری های جدید نوشابه کوکاکولا +عکس،ویدئو
طراحی یخی بطری های جدید نوشابه کوکاکولا +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوکا کولا نوشابه های خود را به جای بطری در قالب های یخ عرضه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهای مربوط به خلاقیت جدید کوکاکولا در استفاده از یخ به جای بطری در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است و توسط بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشته می شود.
با فرارسیدن فصل تابستان کوکا کولا نوشابه جدید خود را در بطری‌هایی عرضه کرده است که فقط از جنس یخ می باشد.

بدین ترتیب، بطری یخی با نوشیدن محتوای نوشابه از داخل آن توسط مصرف کننده بتدریج آب می شود. با این روش نه تنها مصرف‌کننده نوشابه سرد و تگری نوشیده است بلکه نیازی هم به دورانداختن بطری شیشه‌ای یا پلاستیکی وجود نخواهد داشت و تهیه بطری مستلزم صرف هزینه زیاد و اضافی نخواهد شد. علاوه بر این، از آلوده کردن بیشتر محیط زیست و زمین نیز جلوگیری بعمل خواهد آمد.
گفته شده است که بطری یخی طرح آزمایشی خود را پشت سر گذاشته است و ابتدا در آمریکای شمالی و جنوبی و سپس در اروپا به فروش رسیده است.

بسیاری از کاربران از ایده کوکاکولا استقبال کرده اند و معتقدند که ایده خوبی برای کمک به تمیزی طبیعت می باشد. همچنین بعضی از کاربران که از نزدیک این بطری یخی نوشابه را دیده اند عنوان کردند که بطری یخی به گونه ای ساخته شده است براحتی در دست آب نمی شود. بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که این نوشابه ها در شهرهایی مانند اهواز ایران کاربرد ندارد و به محض ورود فقط آبی از آن باقی خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала