نامه احمدی نژاد جرم محسوب می گردد

© AFP 2023 / Behrouz Mehriنامه احمدی نژاد مجرمانه است
نامه احمدی نژاد مجرمانه است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادستان تهران گفت، نامه احمدی نژاد به گونه ای بود گویا بقایی در زندان "گوانتانامو" نگهداری می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های خبری ایران، دادستان تهران ضمن انتقاد از نامه احمدی نژاد به ملت ایران در خصوص شرایط بد نگهداری برادرش بقایی گفت: محتوای بیانیه اخیر محمود احمدی نژاد در خصوص حمید بقایی "مجرمانه" است و بر "محفوظ بودن حق تعقیب قضایی" نگارنده تاکید کرد.

عباس جعفری دولت آبادی، به کنایه احمدی نژاد را به عنوان "آقایی که در گذشته مسئولیت داشته" معرفی نمود، نامه‌ او را "توهین‌آمیز و کذب" دانست.

دادستان تهران در پایان افزود: "به گونه ای ادعا شده بود که گویا این متهم را در زندان هارون‌الرشید یا گوانتانامو نگه داشته‌اند."

شایان ذکر است، آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران، در اطلاعیه‌ خود در 16 ژوئیه، مردم کشورش را مورد خطاب قرار داد و نسبت به سلامتی حمید بقایی، معاون اجرایی سابق خود ابراز نگرانی نمود.

احمدی نژاد در ادامه، ضمن اعتراض به عدم پاسخ گویی به نامه نخست خود از سوی مقامات قضایی ایران گفت: "بیم آن می‌رود، سلامت ایشان دچار مخاطره جبران ناپذیر گردد. شایسته تاکید می‌دانم که مسئولیت هرگونه آسیبی به سلامتی ایشان متوجه مسئولان دستگاه قضایی است و باید در برابر قانون و ملت ایران پاسخگو باشند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала