تحریم، همزمان با تایید پایبندی ایران به برجام

© REUTERS / Jonathan Ernstتحریم همزمان با تایید پایبندی ایران به برجام
تحریم همزمان با تایید پایبندی ایران به برجام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پایگاه خبری اینترنتی آمریکایی بازفید نوشت: دولت ترامپ صمن تأیید پایبندی ایران به برجام، تحریمهای جدیدی ضد 7 نهاد دولتی و 5 فرد ایرانی اعمال می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، دولت ترامپ پایبندی ایران به برجام را در حالی تایید می کند که قرار است تحریم‌های جدیدی علیه 7 نهاد دولتی و 5 فرد ایرانی از سوی کاخ سفید اعمال می‌شود.
مقامات وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شدند اين کار برای اين است که به ايران نشان داده شود به خاطر فعاليت های بدش تنبيه خواهد شد، زيرا آن فعاليت ها به مثابه یکی از جدی‌ترين تهديدها ضد منافع آمريکا هستند.
پایگاه خبری باز فید با اعلام دست‌یابی به برخی از مفاد بیانیه دولت آمریکا در این رابطه مدعی شد که قرار است وزارت خزانه داری آمریکا تحریم‌هایی را بر هفت نهاد و پنج شخصیت ایرانی در تلاش برای نشان دادن عزم خود در تحریم ایران و آنچه‌ که فعالیت‌های بدخیم این کشور در منطقه نامیده شده ، وضع کند.

در همین رابطه پایگاه واشنگتن‌فری‌بیکن نوشت دولت ترامپ علاوه بر تحریم 7 نهاد و 5 فرد که حامی بخش نظامی و نهادهای کیفری ایران هستند، سه سازمان را بابت حمایت از تدارکات نظامی ایران و دو سازمان را بابت حمایت از برنامه موشکی ایران هدف تحریم قرار می‌دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала