انتقاد وزیر خارجه استرالیا به اظهارات ترامپ در مورد برژیت مکرون

© AP Photo / Christophe Petit Tessonانتقاد وزیر خارجه استرالیا به اظهارات ترامپ در مورد برژیت مکرون
انتقاد وزیر خارجه استرالیا به اظهارات ترامپ در مورد برژیت مکرون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه استرالیا امروز یکشنبه از اظهارات دونالد ترامپ درباره ظاهر برژیت مکرون، همسر رئیس‌جمهور فرانسه انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رویترز نوشت؛ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نخستین دیدار رسمی خود از فرانسه در روز پنجشنبه خطاب به همسر امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور گفته بود:‌ «شما خوب به نظر می رسید.»
بیشاپ امروز در واکنش به این سخنان ترامپ و در پاسخ به پرسشی درباره اینکه اگر این جمله به شما گفته می شد، خوشتان می آمد یا آزرده خاطر می شدید گفت: «نمی دانم آیا همسر مکرون نیز می توانست چنین جمله ای به ترامپ بگوید. من که از شنیدن این جمله ناراحت می شدم. این اظهارنظر عجیب و غریبی است».
بیشاپ از اظهار نظر بیشتر در زمینه سخنان ترامپ در پاریس خودداری کرد لیکن در انتقاد تلویحی از نحوه استفاده ترامپ از شبکه های اجتماعی گفت وی در حساب توئیتری ترامپ کامنت نمی گذارد.
انتقادات بیشاپ از شخصیت رئیس جمهور آمریکا در حالی صورت می گیرد که پیشتر نیز گفتگوی تلفنی ترامپ و مالکوم ترنبال، نخست وزیر استرالیا در ماه ژانویه جنجال برانگیز شده بود. در آن تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا پس از تنها 25 دقیقه گفتگو زودتر از زمان تعیین شده برای مذاکره ناگهان گوشی را قطع کرد.
در ماه ژوئن نیز روابط میان دو کشور پس از انتشار سخنان خصوصی ترنبال در یک مصاحبه رسانه ای محرمانه که در آن وی ترامپ را به مسخره گرفته بود، دستخوش تنش شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала