«قمه کشی» در متروی شهرری در تهران

© Fotolia / Emanuele MazzoniПанорама Тегерана, Иран
Панорама Тегерана, Иран - اسپوتنیک ایران
اشتراک
«قمه کشی» در متروی شهرری تهران باعث شد تا برای لحظاتی وضعیت این ایستگاه به حالت غیرعادی درآید و منجر به تیراندازی نیروهای انتظامی شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، طبق اظهارات مردم حاضر در محل صدای ۳ گلوله شنیده شده است. بر اثر این تیراندازی، در حال حاضر درب قطار مترو برای حفظ امنیت مسافران بسته شد. این درگیری و نزاع در مترو شهرری سبب بر هم زدن اوضاع مترو شد.
در این درگیری یک فردی که بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار مهر حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند. علت این ماجرا درگیری لفظی بین یکی از شهروندان با یک روحانی بر سر موضوع امر به معروف و نهی از منکر اتفاق افتاد که در نهایت به درگیری فیزیکی منجر شد و در ادامه یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می زند و او را مصدوم می کند.
همچنین به گزارش مهر، بر اساس اخبار تایید نشده این مهاجم با استفاده از چاقو حدود 15 تا 16 نفر را مورد حمله قرار داد و آنها را زخمی کرد. پلیس برای بازداشت مهاجم، تیراندازی کرده است.
معاون فرماندار شهرری در گفتگو با فارس اعلام کرد، ضارب امروز ایستگاه شهر ری بعد از تیراندازی پلیس کشته شد و وضعیت ایستگاه به حالت عادی بازگشت.
در ادامه عباسی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در گفتگو با ایرنا گفت: حادثه تیراندازی در ایستگاه مترو شهرری حوالی ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه صبح به این مرکز اعلام و یک تیم امدادی و درمانی به محل حادثه اعزام شده است. وی افزود: 2 مجروح این حادثه به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند و ضارب نیز در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
دیرتر دادستان عمومی و انقلاب ری از برقراری امنیت در مترو ری خبر داده و گفت: در حال حاضر کوچکترین مشکل امنیتی در مترو وجود ندارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала