بازتاب کاربران به تشخیص پزشکی در مورد کیمیا علیزاده +عکس،ویدئو

© AFP 2023 / Kirill Kudryavtsevبازتاب کاربران به تشخیص پزشکی در مورد کیمیا علیزاده +عکس،ویدئو
بازتاب کاربران به تشخیص پزشکی در مورد کیمیا علیزاده +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشک سابق قهرمان تکواندو بانوان گفته است که کیمیا علیزاده باید با تکواندو خداحافظی کند. خبری که بسیاری از کاربران را متاثر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن "ضیایی" پزشک سابق قهرمان تکواندو بانوان تشخیص داده است که تکواندو برای سلامتی کیمیا علیزاده مضر است. این موضوع مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گفته او، سال گذشته پرونده مصدومیت کیمیا علیزاده بررسی شده بود و در آن زمان تشخیص داده شد که این دختر نباید در رقابت های سنگین شرکت کند و حتی لازم است برای مدت زمان کوتاهی ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.
این پزشک معتقد است که کیمیا فقط ۱۹ سال دارد و سلامتی او در خطر است. به گفته ابن پزشک حتی اعزام او به المپیک نیز بازی با سلامتی او بوده است. ضیایی معتقد است که کیمیا باید به فکر سلامتی خود باشد و هر چه زودتر با تکواندو خداحافظی کند.

گفته شده است که کیمیا که اکنون به سمبل قهرمانانی نوجوانان دختر ایران تبدیل شده است، دچار نوعی سندرم است که به نوعی سیستم عصبی و عضلات محیطی وی را درگیر می کند.
در حقیقت این سندرم نوعی بیماری است که در اثر حمله سیستم ایمنی بدن به اعصاب محیطی ایجاد می‌شود و به دنبال این حمله احساس ضعف در ماهیچه‌ها و عدم تعادل می‌شود که منجر به افتادگی بر روی زمین می شود.

بازتاب گسترده خبر مدال نقره کیمیا علیزاده و محبوبیت او در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
بازتاب گسترده خبر مدال نقره کیمیا علیزاده و محبوبیت او در فضای مجازی +عکس

همچنین خبر جشن تولد او در بیمارستان که با حضور کادر بیمارستان چندی از نزدیکان او صورت گرفت نیز شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

بسیاری از کاربران ابراز امیدواری کردند تا هر چه زودتر کیمیا سلامتی خود را بدست آورد.
بسیاری از کاربران نیز معتقدند که کیمیا برای ورزش تکواندو بانوان نیرویی منحصر بفرد بوده است و پر کردن جای او به سادگی امکان پذیر نیست اما ادامه ورزش نیز با تشخیص دکترها کار عاقلانه ای نیست چرا که سلامتی او مهمتر می باشد.
برخی از کاربران نیز عنوان کردند که کیمیا باید به تشخیص پزشکان احترام بگذارد چرا که بی توجهی به این بیماری عواقب جبران ناپذیری بهمراه خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала