تولید اتوبوس های روسی در ایران

© Photo / Russian Buses - GAZ Group LLCتولید اتوبوس های روسی در ایران
تولید اتوبوس های روسی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت ایران قصد دارد با مدیریت گروه گ ا ز ( کارخانه اتومبیل گرکوف) مذاکراتی را در خصوص تولید محصولات این کارخانه در ایران انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه مشاور سفارت ایران در روسیه محمود رضا مظفری در این خصوص به خبرنگاران اطلاع داد.
وی توضیح داد که مذاکرات مربوط به تولید این کارخانه در ایران در جریان سفر سفیر این کشور به استان نیژگورود انجام خواهد شد. مظفری گفت:«در نیژنی نوگورود، سفیر ایران از کارخانه گ ا ز بازدید خواهد کرد، در آنجا چندین مذاکره انجام خواهد شد از جمله افتتاح خط تولید در محدوده ی ایران است. ملاقات و مذاکرات هفته ی آینده خواهد بود.» وی همچنین افزود که طرفین خرید اتومبیل های پاز برای ایران را نیز بحث و بررسی خواهند کرد.
رئیس دپارتمان ارتباطات خارجی دولت منطقه الگ گوسیف اطلاع داد در پایان سال ۲۰۱۶ ، تبادل کالای استان نیژگورود با ایران ۵۲ میلیون دلار بوده است که ۷.۵ برابر بیشتر از سال گذشته بود از جمله صادرات ۸.۵ برابر بیشتر شد و تا ۴۸.۵ میلیون دلار ، واردات به ۲.۹ برابر و تا ۳.۵ میلیون دلار رسید. سهم بیشتر مربوط به صادرات برعهده تجهیزات فن آوری بالاست ، در بین واردات می توان به آجیل، سبزیجات، فرش اشاره کرد.
در ماه مارس رئیس شرکت وادیم ساراکین به خبرنگاران گفت: گروه گ ا ز می خواهد امسال مونتاژ و فروش اتوبوس ها در ایران را آغاز کند، به دنبال شرکای تولید کننده مناسب است. در پایان سال گذشته این گروه یادداشت تفاهمی در خصوص درک متقابل با شهرداران چهار شهر ایران برای ارسال ۹۰۰ اتوبوس لی آز و نوسازی سیستم حمل و نقل شهری امضاء کرد. طرفین در خصوص فروش محصولات آماده و برای امکان ارسال مجموعه ماشین آلات پس از سازماندهی مونتاژ در ایران توافق کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала