دانش آموز آمریکایی با رئیس پنتاگون مصاحبه کرد

© AP Photo / Evan Vucciدانش آموز آمریکایی با رئیس پنتاگون مصاحبه کرد
دانش آموز آمریکایی با رئیس پنتاگون مصاحبه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دانش آموز آمریکایی به طور اتقاقی با یافتن شماره تلفن جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا، 45 دقیقه با وی مصاحبه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه نیویورک پست، یک دانش آموز آمریکایی به نام «تدی فیشر» بعد از یافتن تصادفی شماره تلفن جیمز متیس در روزنامه واشنگتن‌پست در ماه می، با وی مصاحبه نمود.

این دانش آموز اهل واشنگتن، شماره تلفن رئیس پنتاگون را در مقاله چاپ شده در روزنامه واشنگتن پست در تاریخ 11 می یافت. در عکس منتشر شده در این مقاله، بر روی اسناد در دست محافظ رئیس جمهور، نام وزیر دفاع و شماره تلفن وی نوشته شده بود.

اگرچه کمی بعد، این عکس از سایت این نشریه معتبر حذف شد، با این حال، فیشر قادر به دیدن چیزی شد که دیگران به راحتی متوجه آن نشدند.

تدری فیشر در مصاحبه با  تلویزیون محلی گفت: "این اتفاق شبیه یک معجزه بود".

در ابتدا، این دانش آموز با ارسال یک پیام متنی به رئیس پنتاگون از او درخواست مصاحبه نمود. سپس او این مصاحبه را در روزنامه مدرسه منتشر نمود. جیمز متیس خود نیز اهل واشنگتن است.

متیس در این مصاحبه گفت که وی همواره سعی می کند تا به محصلان کمک کند و تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارد.

به نقل از نیویورک پست، در این مصاحبه، ماتیس به سوالات بسیاری در خصوص مسائل سیاست خارجی آمریکا پاسخ داد. من جمله به عقیده رئیس پنتاگون اگر باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده به حرفهای وزیر امور خارجه هیلاری کلینتون گوش می داد، موفق تر عمل می کرد.

او همچنین تاکید کرد که مبارزه با گسترش ایدئولوژی های رادیکال می تواند بسیار ساده تر باشد، اگر ایالات متحده برنامه آموزش سالانه برای تمامی دانش آموزان در افغانستان، سوریه یا کشورهای دیگر در مدارس آمریکا برپا سازد.

متیس در پایان مصاحبه خود گفت: "من فکر می کنم اگر سیستم آموزش و پرورش تقویت شود، می توان در برابر ایدئولوژی های افراطی ایستاد". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала