فیلم بچه های آسمان در لیست 101 فیلم برتری که باید پیش از بزرگ شدن تماشا کرد +عکس

© AP Photo / David Goldmanفیلم بچه های آسمان در لیست 101 فیلم برتری که باید پیش از بزرگ شدن تماشا کرد +عکس
فیلم بچه های آسمان در لیست 101 فیلم برتری که باید پیش از بزرگ شدن تماشا کرد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیلم بچه های آسمان ساخته مجید مجدیدی در لیست 101 فیلم برتری قرار دارد که در ایالات متحده به کودکان پیشنهاد می شود تا پیش از بزرگ شدن آنها را تماشا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، کتابی با نام 101 فیلم برتری که باید پیش از بزرگ شدن تماشا کرد" نوشته "سوزت والی" متشر شده است که در آن به آثار برتر سینما که هر کودک و بزرگسالی باید آنها را تماشا کند پرداخته می شود.

It's a stay home kind of movie night. Now to pick which one. #101moviestoseebeforeyougrowup

Публикация от Melissa (@zmrparker) Фев 4 2017 в 5:11 PST

در این کتاب قهرمانان و نماد هر فیلم به صورت تصاوی کارتونی به تصویر شده شده و همچنین خلاصه ای از هر یک از این فیلم ها نوشته شده است.

از این آثار می توان به فیلم هایی نظیر داستان اسباب بازی ها، راتاتوی، منجمد، فارست گامپ، عصر یخبندان، کارخانه هیولاها، تنها در خانه، والی، بالا، ادوارد دست قیچی، شرک، هری پاتر، بت من، مرد عنکبوتی، تایتانیک، اربای حلقه ها، علاعدین، شیرشاه و دیگر فیلم های برجسته هالیوود اشاره نمود.

Curled up with the cat, reading #101moviestoseebeforeyougrowup such a great book by @suzettevalle for movie lovers of all ages. #101movies

Публикация от Michelle // Be Brave Blog (@bebravekeepgoing) Апр 28 2016 в 8:58 PDT

ولی جذاب ترین موضوعی که به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است، حضور یکی از شاهکارهای مجید مجیدی یعنی فیلم "بچه های آسمان" در لیست 47 این فهرست می باشد

به عبارت دیگر می توان گفت که فیلم بچه های آسمان یک شاهکار فیلم سازی ایرانی است که تماشای آن به همه و علاالخصوص کودکان در سن رشد توصیه می شود. حضور این فیلم ایرانی به عنوان تنها فیلم غیر آمریکایی این قهرست به شدت مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала