از عجیب ترین شغل های دنیا بیشتر بدانیم +عکس

© Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر از عجیب ترین شغل های دنیا بیشتر بدانیم +عکس
از عجیب ترین شغل های دنیا بیشتر بدانیم +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر از شغل خود ناراضی هستید و یا فکر می کنید که بدترین شغل دنیا را دارید بهتر است کمی صبر کنید و پس از آشنایی با این مشاغل دوباره تصمیم بگیرید.

به گزارش اسپوتنیک، مطالبی درباره آنچه که بدترین شغل های جهان معرفی می شود در قالب یک تصویر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است که در آن می توان با مشاغلی آشنا شد که حتی نام برخی از آنها نیز برای بسیاری ممکن است نا آشنا باشد.

همواره مشاغلی همچون فعالیت در معادن، فعالیت در مخازن فاضلاب، حفاری های نفتی، جوشکاری زیر آب، نگهبانی زیر نور خورشید، سیم کشی دکل برق، مراقبت از کودکان استثنایی و خانه سالمندان و از این قبیل از دشوارترین مشاغل به شمار می آمدند. مدتی است که با پیشرفت علم و فن آوری نیاز به نیروهای متخصص در بخش هایی که حتی به فکر بسیاری ممکن است خطور نکند نیز پدیدار گشتند. در این میان می توان مشاغلی نظیر گریه کن برای مراسم خاکسپاری، بو کننده گاز معده گاو ها جهت تعیین خوراک مناسب دام، تست کننده غذای حیوانات جهت تضمین سلامت و مغذی بودن، نوبت گیر در صف جهت سهولت دسترسی افراد به باجه های مختلف در سطح شهر، تعیین کننده جنسیت جوجه ها برای تشخیص نری و مادگی و همچنین بو کننده اثر مام زیر بغل اشاره نمود.
از دیگر شغل هایی که به نظر کاربران جدید و دشواری های خود را دارند می توان به پرستار شترمرغ ها، گردآورنده حشرات، تست کننده سرسره های آبی، تمیزکننده آدامس، هل دهنده در ایستگاه های مترو و قطار، کنترل ‌کننده‌ی کیفیت تاس، کرم جمع‌کن برای ماهیگیری، تخت گرم‌ کن در اتاق های هتل، روانشناس حیوانات خانگی و ساقدوش عروس کرایه‌ ای اشاره نمود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала