تیلرسون: روسای جمهور روسیه وآمریکا علاقه ای به پایان دادن گفتگوها نداشتند

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تیلرسون: روسای جمهور روسیه وآمریکا علاقه ای به پایان دادن گفتگوها نداشتند
تیلرسون: روسای جمهور روسیه وآمریکا علاقه ای به پایان دادن گفتگوها نداشتند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد؛ روسای جمهور روسیه و آمریکا دیدار مهمی را در حاشیه اجلاس "جی 20" برگزار کردند و هیچ یک از آنها قصد پایان دادن به این نشست را نداشت.

мелания трамп - اسپوتنیک ایران
دونالد، عزیزم! ما اینطور دیر به اپرا میرسیم!
به گزارش اسپوتنیک، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشست مهمی در حاشیه اجلاس "جی 20" برگزار کردند که قصد پایان دادن به آنرا نداشتند.
به گفته وی، حتی ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا لحظه ای وارد محل نشست آنها شد و تلاش کرد که آنها را اتمام گفتگو متقاعد کند که در این امر ناموفق بود.
تیلرسون به خبرنگاران گفت: گفتگو و تبادل نظر آنها به سطحی رسیده بود که هیچ یک از آنها نمی خواست آنرا به امام برساند. مردم در جلوی در ایستاده بودند. حتی ملانیا ترامپ را به داخل اتاق فرستادن تا شاید او بتواند ما را از اتاق خارج کند، اما او نیز موفق به این کار نشد.
وزیر خارجه آمریکا گفت که گفتگوی روسای جمهور آمریکا و روسیه دو ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید.
وی تاکید کرد که این ملاقات بسیار مهمی بود که برگزار شد، ما موضوعات فراوانی برای گفتگو داریم و این شروع خوبی برای این گفتگوها بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала