پوتین و ترامپ به سوال خبرنگاران پاسخ ندادند

© REUTERS / Carlos Barriaپوتین و ترامپ به سوال خبرنگاران پاسخ ندادند
پوتین و ترامپ به سوال خبرنگاران پاسخ ندادند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حاشیه اجلاس گروه 20، پوتین و ترامپ از پاسخ به سوالات و هم همه خبرنگاران خودداری نمودند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در حاشیه دیدار خود در چارچوب اجلاس گروه بیست در هامبورگ، علی الرغم اصرار و هم همه خبرنگاران، از پاسخگویی به آنها خود داری نمودند.

دو رئیس جمهور در دیدار خود، در ابتدا وارد اتاق مذاکرات اجلاس شدند، سپس خبرنگاران نیز اجازه ورود به آنجا را یافتند. در این لحظه روسای دو کشور دیگر بر روی صندلی های خود نشسته بودند و در نزدیک ترامپ و پوتین وزرای امور خارجه دو کشور جای گرفته بودند.

تعداد روزنامه نگران در دیدار ترامپ و پوتین حدود سی نفر بود. در این میان ترامپ و پوتین در سخنانی بر اهمیت برگزاری جلساتی نظیر این برای مذاکرات مستقیم تاکید کردند. پس از بیان این عبارات مفید و مختصر، دو رئیس جمهور به گونه ای اعلام نمودند که جلسه به پایان رسیده است.

در این میان گزارشگران و خبرنگاران سعی داشتند به هر نحو سوالات خود را مطرح نمایند. اما پوتین و ترامپ با در نظر نگرفتن درخواست خبرنگاران، به صورت آرام با یکدیگر به صحبت پرداختند.

در ادامه دو رئیس جمهور به خاطر اصرار بسیار خبرنگاران و گزارشگران رسانه های گروهی، به نشانه تایید دو بار دست یکدیگر را به عنوان پایان جلسه فشار دادند.

در ادامه، دو رئیس جمهور دیدار خود را به دور از حضور خبرنگاران ادامه دادند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала