کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ایران

© Fotolia / JoebakalПорошок кокаина, выложенный в виде черепа и костей
Порошок кокаина, выложенный в виде черепа и костей - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ایران از درگیری مسلحانه تیم های عملیاتی پلیس و دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تن و 503 کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی بر روی باند مسلح مواد مخدر ، اعضای یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو های کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد مخدر را به منطقه سراوان منتقل وپس از دپو به عمق کشور حمل می کردند، توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی شده و تحرکات ان ها تحت نظر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: پس از کنترل نامحسوس اعضای این باند طی چند هفته ، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابجایی مواد مخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند ،توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران ،به صورت مسلحانه با آن ها درگیر شدند.
این مقام ارشد انتظامی ضمن بیان اینکه، قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله مواد مخدر را داشتند، تصریح کرد: پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن خودروی حاصل مواد مخدر ،سوداگران مرگ که توان مقابله با تیم های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جاگذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.
سردار رحیمی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروی به جا مانده از قاچاقچیان مسلح ،یک تن و 112 کیلو تریاک را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی به یک عملیات دیگر پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان های "زاهدان "و"ایرانشهر" با شناسایی یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه ان را توقیف کرده و ضمن دستگیری دو قاچاقچی، 393 کیلو تریاک را از قاچاقچیان کشف کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала