بیل گیتس: سیاست سخاوتمندانه آلمان اروپا را تهدید میکند، این سیاست باعث ورود میلیون ها افریقایی به اروپا می شود

© AFP 2023 / Saul Loeb Bill Gates
Bill Gates - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل گیتس میلیاردر، موسس شرکت مایکروسافت، در یک مصاحبه با هفته نامه Welt am Sonntag که در آن به رهبران اروپا در برابر مهمان نوازی بیش از حد به مهاجرانی که از خاورمیانه و شمال آفریقا می آیند هشدار داد.

گیتس معتقد است سیاست آلمان در زمینه پذیرش پناهجو، که ادامه پذیرش بیش از ده ها هزار پناهنده ای که به دنبال زندگی بهتر هستند را شامل می شود باعث تشدید بحران مهاجرات در سراسر قاره اروپا خواهد شد.
میلیاردر پیشنهاد می کند که بهتر است از این پول برای از بین بردن عواملی که باعث مهاجرت افراد در این حجم عظیم می شود استفاده شود و همزمان قوانین پذیرش مهاجر را سخت تر کنند.
بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت در ادامه میگوید: "از یک طرف شما می خواهید سخاوت خودتان را نشان دهید و پناهجو ها را قبول می کنید ولی هر چقدر که شما سخاوتمند تر باشید این شایعه که شما مهمان نواز خوبی هستید پخش خواهد شد و افریقایهای بیشتری قاره خود را ترک خواهند کرد برای جستجوی زندگی بهتر به اروپا سفر خواهند کرد. آلمان در وضعیتی نیست که بتواند همه افرادی که میخواهند در اینجا زندکی کنند را قبول کند".
یاد اوری می نماییم که بر اساس گزارش دولت آلمان، اطلاعات منتشر شده در روزنامه Bild اروپا ممکن است به زودی شاهد حضور 6.6 میلیون نفر از شمال افریقا باشد که 2.5 میلیون نفر از آنها الان اماده بر روی چمدانهای خود نشسته اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала