سازندگان چینی "اتوبوس آینده" به خاطر کلاهبرداری دستگیر شدند

© AP Photo / Luo Xiaoguang/XinhuaPeople stand on a platform as the Transit Elevated Bus TEB-1 conducting a test run after it unveiled in Qinhuangdao, north China's Hebei Province
People stand on a platform as the Transit Elevated Bus TEB-1 conducting a test run after it unveiled in Qinhuangdao, north China's Hebei Province - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس پکن تحقیقات خود را در مورد شرکت Huaying Kailai آغاز کرد. این شرکت توسعه دهنده اتوبوس Teb- Transit Elevant Bus آینده می باشد که در اصل یک تراموای بزرگ غول پیکر است که با پایه های بلندی که دارد بر روی اتومبیل ها حرکت می کند. پلیس پکن به ظن کلاهبرداری بیش از 30 نفر افراد این شرکت را بازداشت کرد.

مخصوصا بازداشت آقای بای چژیمین- رییس شرکتHuaying Kailai و TEB Technology Development، صاحب اختراع "سوپر اتوبوس". به گزارش Quartz به نقل از رسانه های چینی سازندگان اتوبوس تونلی به جمع آوری منابع مالی از طریق غیر قانونی پرداخته و سرمایه گذاران را گمراه و دچار وهم کرده بودند. طرح شکایت علیه شرکت Huaying Kailai توسط 72 شخص حقیقی انجام گرفته است. سرمایه جمع آوری شده برای راه اندازی پروژه تا اکتبر 2016 مبلغ 9.1 میلیارد یوان (1.3 میلیارد دلار) می باشد.
اتوبوس تونلی تابستان سال پیش معرفی شده است. برای سازندگان چینی 6 سال زمان برد تا به یک مفهوم انقلابی در نمونه اولیه برسند.
تصور می شد که این نوع از حمل و نقل عمومی بار حمل و نقل را از جاده ها سبک تر کند. به این صورت که ماشین های دیگر می توانستند از زیر این اتوبوس عبور کنند و این اتوبوس فضایی از جاده را اشفال نمی کرد. توسعه دهندگان TEB در سال پیش مظنون به کلاهبرداری شدند وقتیکه روزنامه نگاران محلی نمونه اولیه را رها شده در محل تست یافتند. که نشان می داد شرکت Huaying Kailai در این زمینه موفق نبوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала