داعشی ها قبل از حمله به مجلس ایران کجا بیعت کردند

© AFP 2023 / Omid Vahabzadehداعشی ها قبل از حمله به مجلس ایران کجا بیعت کردند
داعشی ها قبل از حمله به مجلس ایران کجا بیعت کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون امنیتی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران جزئیاتی از کشف محل بیعت تروریست های داعشی قبل از حمله به مجلس و مرقد امام خمینی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران در جمع خبرنگاران بیان داشت: پلیس ایران برای لینک شدن با سایر سامانه‌های اطلاعاتی موجود در کشور به منظور کشف جرائم نیازمند است، یکی از موضوعاتی که ما به شدت مورد توجه داریم ، فراهم شدن امکان استفاده پلیس از سامانه‌های مختلف اطلاعاتی همچون سامانه‌های بانکی، نقل و انتقالات، سامانه های اقامتی، حمل و نقل و… در کشور است.
وی ادامه داد: بهره‌مندی از این سامانه‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در پیگیری مجرمان داشته باشند، به عنوان مثال اعضای گروه تروریستی که مدتی پیش در تهران دست به اقدامات تروریستی زدند، در منزلی با رئیس این گروه تروریستی بیعت کردند که آن محل یک منزل استیجاری بود.
معاون امنیتی وزیر کشور ایران افزود: این افراد توانسته بودند باسوءاستفاده از خلأهای موجود، با عنوان جعلی در حاشیه شهر کرمانشاه خانه‌ای را اجاره کنند و تمام تجهیزات خود را به آنجا منتقل کرده و در آن محل با رئیس این گروه تروریستی بیعت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала