زن دوم می خواهم

© Fotolia / Pressmasterعروس و داماد
عروس و داماد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سایت های دینی همسریابی به چه دلیل راه اندازی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک،محبوبیت سایت های همسریابی برای پیروان ارتدکس،اسلام و یهودیت در اینترنت اوج می گیرد. در اذهان مردم،مومنان معمولا افرادی به نظر می آیند که فاصله زیادی با زندگی مدرن دارند و با اینترنت ناآشنا. اما تعداد آنکت های همسریابی در سایت های دینی گواه عکس این موضوع است.

به گفته گرداننده پروژه«پرسش از کشیش»، این فکر غلط است که مومنان اینترنت را یک چیزغیر واقعی می دانند. اینترنت یک وسیله ارتباطی است و می توان ازآن استفاده کرد.  کلیسا استفاده از اینترنت را ممنوع نمی کند.

در سایت های آشنایی همه چیز باید شفاف باشد و هیچگونه مخفی کاری جایز نیست.  باید از معاشرت در اینترنت به معاشرت شخصی روآورد و در پشت القاب و اسامی مستعار پنهان نشد.

در اولین سایت آشنایی ارتدکس که«الفبای وفاداری» نام دارد به مومنان پیشنهاد می شود انجیل بخوانند و دعا بخوانند و تقویم کلیسایی را یاد بگیرند و بطور همزمان نیمه گمشده خود را پیدا کنند.گزینه های انتخابی زیاد هستند: 15 هزار مرد و تقریبا 18 هزار زن.

در بعضی از آنکت ها باید نوشت: آیا« شما در گذشته رابطه جنسی داشتید»، «آیا با شخصی که قبلا رابطه جنسی داشته راحت خواهید بود» و یا «می خواهید رابطه غیر جنسی با شخص منتخب خود داشته باشید».

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала