همپیمانی محمد بن سلمان با صهیونیست ها علیه شیعیان

© AP Photo / Hassan Ammarجانشین ولیعهد عربستان سعودی: چطور با ایران که منتظر ظهور مهدی موعود است مذاکره کنیم؟
جانشین ولیعهد عربستان سعودی: چطور با ایران که منتظر ظهور مهدی موعود است مذاکره کنیم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مضاوی الرشید در گفتگویی تلفنی به همپیمانی رژیم صهیونیستی با عربستان و امارات اشاره کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه العالم، مضاوی الرشید استاد دانشگاه لندن و معارض سرشناس عربستانی تاکید کرد که با به قدرت رسیدن محمد بن سلمان رویای رژیم صهیونیستی برای دستیابی به مکه محقق می شود.

به گفته این کانال، نزدیک شدن روابط عربستان با دشمن صهیونیستی، موضوعی آشکار است.وی افزود: فعالیتهایی برای آماده کردن جامعه عربستان جهت عادی سازی روابط با اسرائیل بر اساس قاعده "دشمن دشمنم، دوست من است" در جریان می باشد، و دشمنی سعودی ها اکنون به سوی ایران و شیعیان هدایت شده است.

الرشید خاطرنشان کرد، برخی سازمانها در حال آماده کردن ملتها جهت پذیرش "اسرائیل" هستند.  الرشید افزود: این کاری است که محمد بن سلمان آن را محقق کرده،  دشمن صهیونیستی این روزها، در حال سپری کردن بهترین ایام خود است، چرا که به شبه جزیره عربستان به عنوان مرکز ثروت و قبله مسلمانان رخنه کرده است.این معارض معروف عربستانی مقیم لندن، تأکید کرد: زمانی که پرچم اسرائیل در ریاض برافراشته شد، موضوع دیگر تمام شده است. آیا پس از آن مثلا اگر اسرائیلی ها نیمی از ملت فلسطین را به قتل رساندن، مردم اندونزی اقدامی خواهند کرد؟!.. رؤیای اسرائیل برای رسیدن به مکه، در آینده به دست محمد بن سلمان محقق می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала