استقبال کاربران از احترامی که وزیر خارجه فرانسه برای ظریف قائل شد +فیلم

© AP Photo / Ronald Zakاستقبال کاربران از احترامی که وزیر خارجه فرانسه برای ظریف قائل شد +ویدئو
استقبال کاربران از احترامی که وزیر خارجه فرانسه برای ظریف قائل شد +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
احترامی که وزیر امور خارجه فرانسه برای ظریف قائل شد، بازتاب جنجالی در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک، فیلمی از دیدار وزیر امور خارجه فرانسه "ژان ایوز لو دریان" با همتای ایرانی خود "محمد جواد ظریف" به سرعت در فضای مجازی منتشز شده و واکنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشت.
دکتر ظریف وزیر امور خارجه ایران پنحشنبه شب پس از دیدار با با ژان ایوز لو دریان همتای فرانسوی خود در حالی که دست خود را به نشانه دست دادن دراز کرد، ژان ایوز لو بی توجه به راه خود ادامه می دهد. وی از خداحافظی و دست دادن دم درب اتاقش امتناع می کند تا به احترام ایران، وزیر خارجه اش را تا پلکان خروجی وزارت خارجه بدرقه کند.

کاربران بسیاری از احترامی که وزیر امور خارجه فرانسه برای ظریف گذاشت ابراز خرسندی کرده و او را افتخاری برای مردم ایران شمردند.
ظریف در صفحه مجازی خود در اینستاگرام در زیر این ویدئو نوشت:
"واقعا باعث تآسف است که گروهی برای منافع کوتاه مدت جناحی، حاضرند با دروغ گویی و تقطیع نوار ویدئویی، غرور و عزت مردم را به تمسخر بگیرند و ادعا کنند که به وزیر خارجه مردم بزرگ ایران توهین شده است. این روزها به طور ویژه و به بهانه های مختلف و بی مایه، مورد مهرورزی دوستان قرار گرفته ام ولی، بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم تا سختی کمان شما نیز بگذرد"
یادآور می شویم که پیش از این، کاربرانی با کات کردن ویدئو و پخش تنها آن بخش که همتای ظریف دست او را رد می کند، به نظر می رسد که سعی در تخریب چهره وزیر امور خارجه ایران داشته اند که با واکنش او مواجه شدتد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала