جزئیات جدید در رابطه با اموال دیپلماتیک روسیه در آمریکا

© Sputnik / Maksim Blinovزاخاروا: انتشار لیست مرگ داعش حاکی از اغماض در برابر تروریست ها است
زاخاروا: انتشار لیست مرگ داعش حاکی از اغماض در برابر تروریست ها است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسکو انتظار دارد وزارت خارجه امریکا پیشنهادات کتبی خود را برای روشن کردن وضع در رابطه با اموال دیپلماتیک روسیه در ایالات متحده ارائه دهد.

به گزارش اسپوتنیک با استناد به منابع عالی رتبه در محافل دیپلملتیک روسیه، بسته تدابیر متقارن تهیه شده اما روسیه برای حل این مسئله به آمریکا وقت می دهد چون چندی پیش طرف آمریکایی قول داد در آینده نزدیک پیشنهاداتی برای پایان دادن به بحران دیپلماتیک به وزارت خارجه روسیه ارسال کند.
یک منبع دیگر اظهار داشت که ممکن است تحریم های متقابل ویلای محله سربرنی بور و انباری در مسکو را در بر بگیرند اما خاطرنشان ساخت که به احتمال زیاد به مدرسه انگلیسی ـ آمریکایی در سن پترزبورگ و رزیدانس سفیر آمریکا در اسپاسوـ هاوس دست نخواهند زد.
یادآور می شود دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق امریکا دسامبر 2016 بسته تحریم علیه روسیه به خاطر گویا دخالت مسکو در انتخابات آمریکا و "وارد کردن فشار بر دیپلمات های آمریکایی در روسیه " را به تصویب رساند که از جمله مسدود کردن دسترسی به مجتمع های مسکونی موسوم به ویلاهای نمایندگی دائم روسیه در نیویورک و سفارت روسیه در واشینگتن را در نظر می گیرد که اموال دیپلماتیک روسیه محسوب می شوند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала