واکنش کاربران به توهین نماینده آمریکا به ایران

© East News / Imago Stock and Peopleاداره دفاع و امنیت ملی روسیه همراه با متخصصین مانیتور شبکه های اجتماعی به ثبت اطلاعت از خارج علیه روسیه و به ویژه شبه نظامیان و وزارت های دفاع مشغول هستند.
اداره دفاع و امنیت ملی روسیه همراه با متخصصین مانیتور شبکه های اجتماعی به ثبت اطلاعت از خارج علیه روسیه و به ویژه شبه نظامیان و وزارت های دفاع مشغول هستند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی نسبت به اظهارات توهین آمیز نیکی هیلی ، نماینده آمریکا در سازمان ملل واکنش دادند.

به گزارش اسپوتنیک، از جمله کاربری به نام Ash Rahmani می نویسد:

آخه امریکا یه کشور چهارصد ساله ... میخوره برای یه کشور 3000 ساله خط و نشون بکشه…اگه شاه خدا بیامرز بود ایران الان وضعش اینجوری نبود…ایران مثل یه بچه دبستانی ضعیف میمونه که هر کی از راه میرسه میزنه تو سرش….خاک تو سر سران مملکتم…
Issa Abi Bhali:
حرامزاده ها
Rasool Akbari‏:
نیکی هیلی خیلی حرف های شاخدار می زنه

مُـ,حَـمَّـ✦ــــــ,د:
1- «ایالات متحده دیگر چشمانش را در مقابل رفتار رژیم ایران نخواهد بست» ---> به درک که چشماتون رو می بندید یا نمی بندید! ما محتاج چشم و ابروی لوچ شما آمریکایی های حقه باز و الدنگ نیستیم 2- «آمریکا سهم خود را در اجرای قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت سازمان ملل اداخواهد کرد» ---> هیج غلطی نمی تونید بکنید و مجبورم هستید که به امضاهایی که زدید پایبند بمونید! 3- «ما برای جلوگیری از حمل بارهای ممنوعه طبق این قطعنامه با شرکای بین المللی همکاری خواهیم کرد» ---> شرکای بین المللی تون هم خیلی وقته که ازتون ناامید و دلسرد شدن! 4- «علیه کسانی که به نقض قطعنامه شماره 2231 مساعدت می کنند، تحریم های خود را اعمال خواهیم کرد» ---> اون موقع که بر علیه ایران تو سازمان ملل اجماع بود، نتونستید ایران رو مجبور به کاری بکنید. الانم هیچ غلطی به تنهایی نمی تونید انجام بدید!


یادآور می شود نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد چگونگی رعایت برجام از سوی ایران را شبیه داستان قورباغه و عقرب دانست و ایران را به عقربی تشبیه کرد که بالاخره نیشش را می زند. به گزارش اسپوتنیک، خانم هیلی اظهار داشت واشینگتن قصد دارد بطور یکجانبه به اقدامات ایران واکنش نشان دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала