سخنان نماینده آمریکا درباره برجام و داستان قورباغه و عقرب!

© AP Photo / Richard DrewНовый постоянный представитель США при ООН Никки Хейли
Новый постоянный представитель США при ООН Никки Хейли - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد چگونگی رعایت برجام از سوی ایران را شبیه داستان قورباغه و عقرب دانست. به گزارش اسپوتنیک، خانم هیلی اظهار داشت واشینگتن قصد دارد بطور یکجانبه به اقدامات ایران واکنش نشان دهد.

دیپلمات آمریکایی داستان قورباغه و عقرب را یادآور شد. عقربی از قورباغه خواهش کرد وی را به آنسوی رودخانه برساند. قورباغه نگاهی به عقرب انداخت و گفت: شرمنده ام نمی توانم چنين كاری بكنم چون مرانیش خواهی زد. عقرب در پاسخ گفت اگر تورا نیش بزنم هر دو غرق خواهیم شد و در نهایت قورباغه قبول کرد عقرب را ببرد. هنوز نيمی از راه طی نشده بود كه عقرب قورباغه را نيش زد. عقرب در پاسخ به آخرین سوال قورباغه"چرا؟" گفت برای اين كه من عقرب هستم و طبیعتم این است.
نماینده آمریکا اعلام کرد:" ایالات متحده دیگر چشمانش را در مقابل رفتار رژیم ایران نخواهد بست". وی افزود:" آمریکا سهم خود را در اجرای قطعنامه شماره 2231 شورای امنیت سازمان ملل اداخواهد کرد. ما برای جلوگیری از حمل بارهای ممنوعه طبق این قطعنامه با شرکای بین المللی همکاری خواهیم کرد و علیه کسانی که به نقض قطعنامه شماره 2231 مساعدت می کنند، تحریم های خود را اعمال خواهیم کرد".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала