درگیری ایران و ترکیه در سال 2017

© AFP 2023 / BORIS HORVATИнсталляция, Нострадамус за работой, архивное фото
Инсталляция, Нострадамус за работой, архивное фото - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نوستراداموس سال ها پیش چهار واقعه بزرگ را پیش بینی کرد که می توان گفت نیمی از آنها به وقوع پیوسته و دو پیشگویی دیگر در گذر زمان مشخص می گردد.

قرنها پیش میشل دی نتردام، منجم، دانشمند و پیشگوی فرانسوی در کتاب خود از تاریخ آینده جهان نوشت که برخی ار آنها به وقوع پیوست و برخی نیز برای همگان همانند یک سوال بی پاسخ باقی مانده.

  • پیشگویی هایی که به وقوع پیوست
براساس پیش بینی نوستر اداموس در سال 2017 رویارویی میان مسیحیان و مسلمانان ادامه خواهد داشت. اگر به طور کلی به این مسئله نگاه کنیم، متوجه می شویم که نوستر اداموس درست پیش بینی کرده. در برخی از کشورهای اروپایی به ویژه انگلستان حملات تروریستی به وقوع پیوست که موجب کشته شدن ده ها نفر شد.
نوستراداموس همچنین در کتاب خود نوشت که در سال جاری رهبران فرانسه و آلمان تغییر خواهند کرد که این تغییرات در فرانسه روی داد و امانوئل مکرون جوان به ریاست جمهوری فرانسه رسید.

  • منتظر چه وقایعی درآینده باشیم
تا کنون تغییری در حاکمیت آلمان انجام نشده. اما این بدان معنی نمی باشد که این منجم درست پیشگویی نکرده، بلکه انتخابات پارلمان این کشور تا ماه سپتامبر 2017 به تایر افتاده.
نوستراداموس در پیش گویی های خود در سال 2017 به درگیری مسلحانه میان ایران و ترکیه اشاره کرده. که ایران فایح این درگیری ها خواهد بود. خوشبختانه در اخبار و رسانه ها تا کنون چنین خبری به چشم نخورده.
علاوه بر این با توج به پیش بینی نوستراداموس، فرانسه با بحران کمبود منابع آب مواجه می شود و مردم این کشود مدت طولانی با محدویت مصرف آب روبرو خواهند شد.
با توجه به اینکه جهان به سرعت به سمت یک فاجعه زیست محیطی پیش می رود، احتمال این امر کاملا محتمل است.
  • نوستراداموس کیست
نوسترآداموس در سال 1503 در استان پروانس در جنوب فرانسه به دنیا آمد. برای نخستین بار پیش بینی های او در کتابی به نام پیشگویی میشل نوستراداموس منتشر کرد. پس از این کتاب مجموعه ای از اشعار رباعی با عنوان "رباعی" معروف شد که هنوز هم مورد توجه مردم سراسر جهان است.
او قطعات تاريخي خود را در قالب رباعياتي شعرگونه به نظم كشيده و آنها را به زباني خاص و بسيار شيوا سروده است. نوشته‏هاي معمايي او، تركيبي از زبانهاي لاتين، يوناني، پرووانسي (Provencal)، فرانسوي، ايتاليايي و اسپانيايي است. گروهي عقيده دارند زبان اين نوشته‏ها به زبان فرانسوي قديم نوشته شده كه تركيبي از دو زبان يوناني و لاتين است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала