وزارت دفاع روسیه ناو هواپیما بر جدید بریتانیا را "هدف دریایی راحت" نامید

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationتکذیب اخبار الجزیره در باره کشته شدن نظامیان روس در سوریه
تکذیب اخبار الجزیره در باره کشته شدن نظامیان روس در سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرتیپ ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه ناو هواپیما بر جدید بریتانیا به نام "ملکه الیزابت" را "هدف دریایی راحتی" نامید.

به گزارش اسپوتنیک، پیشتر وزیر دفاع بریتانیا در مصاحبه با روزنامه تلگراف اعلام کرده بود که روس ها با حسادت و تحسین به ناو هواپیما بر جدید بریتانیا خواهند نگریست.
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه خاطرنشان ساخت:" بیانات مایکل فلون، وزیر دفاع بریتانیا درباره برتری ناو هواپیمابر جدید بر زیردریایی روسی آدمیرال کوزنتسوف از لحاظ زیبایی ظاهری حاکی از ناآگاهی آشکار وی از علوم دریایی است".
سرتیپ ایگور کوناشنکوف خاطرنشان کرد زیردریایی بریتانیایی فقط قادر است تحت حمایت کشتی های دیگر و زیردریایی ها پرواز هواپیما ها را تامین کند اما زیردریایی روسی آدمیرال کوزنتسوف به موشک های ضد هوایی و ضد زیردریایی و مهم تر از همه موشک های ضد کشتی "گرانیت" مسلح است و در چنین شرایطی ناو هواپیمابر جدید فقط "هدف دریایی بزرگ و راحتی " است.
سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه در پایان اظهار داشت با درنظر داشتن این نکته نفع نیروی دریایی بریتانیا اینست که زیبایی ناو هواپیمابر خود در دریای آزاد در فاصله نزدیک از رقبای خود به معرض نمایش نگذارد.
پیشتر گزارش داده بودند که ناو هواپیما بر "ملکه الیزابت"، بزرگترین ناو نیروی دریایی بریتانیا برای نخستین بار روز دوشنبه گذشته به سفر دریایی رفته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала