آسمان خراش آمریکایی به رنگ پرچم قطر درآمد +عکس

© Flickr / Isabell Schulzقطر
قطر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برج مشهور امپایر استیت در آمریکا در سایه تنش های به وجو آمده میان قطر و چند کشور عربی حوزه خلیج فارس به رنگ پرچم قطر درآمد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در میان بحران دیپلماتیک کشورهای حاشیه خلیج فارس و قطر، برج امپایر استیت، یکی از مشهورترین آسمان خراش های آمریکایی در شهر نیویورک به رنگ های زرشکی و سفید که نماد خطوط هوایی قطر است، درآمد.این آسمان خراش آمریکایی سه شنبه شب برای گرامیداشت دهمین سالگرد پرواز شرکت هوایی قطر به ایالات متحده، به رنگ خطوط هوایی قطر درآمد.

اخیرا عربستان، امارات، بحرین و مصر روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کردند و ورودی های هوایی خود را به روی آن بستند.شایان ذکر است صندوق ذخیره ارزی قطر در ماه آگوست سال گذشته میلادی، دارای سهمی معادل 9.9 از شرکت مالک آسمان خراش امپایر استیت بود.همچنین گفتنی است کشورهای تحریم‌کننده قطر فهرستی شامل 13 درخواست را برای این کشور فرستاده و مهلتی 10 روزه برای اجرای آن داده و اعلام کرده اند در صورت اجرایی نشدن آن، اقدامات علیه این کشور تشدید خواهد شد. این در حالی است که قطر با خودداری از قبول این شروط، آن را غیرقابل اجرا توصیف کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала