عضو کنگره آمریکا: واشنگتن از مخالفان جمهوری اسلامی حمایت کند

CC BY 2.0 / Jason Ippolito / US CapitalЗдание Капитолия США в Вашингтоне
Здание Капитолия США в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کرد واشنگتن باید از مردمی که مخالف نظام جمهوری اسلامی در ایران هستند، حمایت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت باشگاه خبرنگاران جوان، دینا تایرون روراباکر، عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا گفت: «باید از مخالفان دولت ایران در داخل این کشور حمایت کنیم».
وی افزود: «اجازه بدهید که این موضوع را یادآوری کنم که لازم است ما از مردم خوب در ایران حمایت کنیم. ما به جای دادن یکصد و پنجاه میلیارد دلار به سرکوب کنندگان آنها باید از مردمی که مخالف نظام هستند، حمایت کنیم. من امیدوارم که در سازمان ملل این بحث ها مطرح شود.»
روراباکر در جلسه استماع کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ما همچنین درباره ترکیه نگرانیم. ترکیه دقیقا در جهت اشتباه حرکت می کند. ما این وضع را دقیقا از دولت پیشین به ارث برده ایم. اجازه بدهید این موضوع را یادآوری کنم. آنچه در ونزوئلا هم اکنون روی می دهد هم از دولت پیشین به ارث رسیده است. دولت پیشین آمریکا کارهایی را که لازم بود انجام دهد، انجام نداده است. ما لازم است که کارهای بیشتری در این حیطه ها انجام دهیم تا از مردم خوب در ونزوئلا حمایت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала