واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن عضو سپاه در فرودگاه مهرآباد + عکس

© Sputnik / Somayeh Pasandide واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن عضو سپاه در فرودگاه مهرآباد + عکس
واکنش کاربران ایرانی به کشته شدن عضو سپاه در فرودگاه مهرآباد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیراندازی مانور هفته گذشته در ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد، با کشته شدن یک نیروی سپاه همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی یزدی در فرودگاه مهرآباد در طی یک عملیات آزمایشی از سوی نیروهای سپاه از ناحیه سر مجروح شده بود. این پاسدار در نهایت بر اثر جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد. اعضای بدن مهدی یزدی به بیماران نیازمند اهدا گردیده است.

مرگ "مهدی یزدی" با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شده است. برخی با شبهه به این مسئله نگریسته اند، برخی کاربران نیز با رشادت یادی از این نیروی سپاه می کنند که پس از مرگ اعضای بدن خود را به دیگر بیماران اهدا نموده است.

کاربری به نام عباس طهماسبی زاده ضمن شهید خواند آقای مهدی یزدی می نویسد: سپاه حفاظت، شهادت مهدی یزدی در مانور امنیتی فرودگاه مهرآبادرا تایید نموده است. بدن این پاسدارشهید به بیماران نیازمند اهدا شده است.

از سوی دیگر کاربر دیگری به نام رنگین کمان سبز خواهان تحقیق بیشتر بر روی این ماجرا می باشد: کسی سؤال نکرد مهدی یزدی به دست چه کسی به قتل رسید؟  فرمانده ‌ی این عملیات آیا دادگاهی خواهد شد یا نه؟

در مجموع کاربران شبکه های اجتماعی در ایران ضمن ابراز همدردی با خانواده مهدی یزدی، فداکاری وی را ارج نهاده و خواستار روشن شدن علت حادثه هستند.

شایان ذکر است در روز 24  ژوئن، صدای شلیک تیراندازی در فرودگاه مهرآباد در سالن 4 موجب وحشت مردم شده است. ایران می گوید این شلیک ها تنها یک مانور بوده و مردم نگران این موضوع نباشند.به نقل از یکی از مقامات مسئول انتظامی: "این مانور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه مهرآباد تهران و با هدف حفظ و ارتقای توان دفاعی، حفاظتی و  آمادگی نیروهای مسلح در این محدوده برگزار شده است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала