کشته شدن عضو سپاه در تیراندازی فرودگاه مهر آباد تایید شد + عکس

© REUTERS / Tasnim News Agencyکشته شدن عضو سپاه در تیراندازی فرودگاه مهر آباد تایید شد + عکس
کشته شدن عضو سپاه در تیراندازی فرودگاه مهر آباد تایید شد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نیروی محافظتی سپاه ایران، در جریان تیراندازی هفته گذشته در فرودگاه مهرآباد بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مسئول روابط عمومی فرماندهی حفاظت سپاه، مهدی یزدی از نیروهای حفاظت فرودگاه مهرآباد در جریان مانور امنیتی هفته گذشته در فرودگاه مهرآباد از ناحیه سر مجروح شده بود. این پاسدار در نهایت بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد. اعضای بدن مهدی یزدی به بیماران نیازمند اهدا گردیده است.

طبق اطلاعیه سپاه حفاظت هواپیمایی، این مانور روز شنبه سوم تیرماه در شرایط واقعی و به منظور ارتقای آمادگی‌ها و سنجش توان عملیاتی یگان حفاظت مستقر در فرودگاه مهرآباد انجام شده بود.

شایان ذکر است در روز 24  ژوئن، صدای شلیک تیراندازی در فرودگاه مهرآباد در سالن 4 موجب وحشت مردم شده است. ایران می گوید این شلیک ها تنها یک مانور بوده است.  مردم نگران این موضوع نباشند.

به نقل از یکی از مقامات مسئول انتظامی: "این مانور با حضور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در فرودگاه مهرآباد تهران و با هدف حفظ و ارتقای توان دفاعی، حفاظتی و  آمادگی نیروهای مسلح در این محدوده برگزار شده است".

این مانور در فرودگاه مهرآباد برای آمادگی نیروهای انتظامی ایران در برابر واکنش های مشابه از سوی تروریست ها انجام گرفته است. زیرا صبح 7 ژوئن، در تهران در دو انفجار جداگانه در مجلس و  مقبره امام توسط نیروهای داعش به وقوع پیوست که در نتیجه آن بیش از 17 نفر جان خود را از دست داده و 50 نفر مصدوم شدند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала