گزارش و تحلیل

سفر به روسیه – جام جهانی فوتبال

© Sputnik / Alexei Danichevسفر به روسیه – جام جهانی فوتبال
سفر به روسیه – جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور روسیه از 24 خرداد ماه سال 1397 آغاز خواهد شد و روسیه برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات پرطرفدار تدارکات ویژه ای در نظر گرفته است.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 در روسیه در یازده شهر مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، یکاترینبورگ،کالینینگراد، سارانسک، روستوف، قازان، نیژنی نووگورود، سامارا و ولگوگراد برگزار خواهد شد.
خبرگزاری اسپوتنیک قصد دارد شما را با کشور روسیه و شهرهایی که میزبانی این دوره از مسابقات را بر عهده دارند، آشنا کند.

ФАНАТЫ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБА ПЕРСЕПОЛИС ИРАН ФУТБОЛ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ايرانیان تمام ورزشگاههای روسيه را برای تماشای بازيهای جام جهانی پر خواهند كرد
به دلیل همسایگی و روابط نزدیک دو کشور ایران و روسیه شاید سال آینده ایرانیانی بیشتری برای تماشای بازیهای تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی، راهی روسیه شوند. از این فوتبال دوستان ایرانی که قصد سفر به روسیه را دارند، قبل از سفر باید اطلاعاتی در مورد این کشور و شهرهای میزبان این رقابتهای جهانی داشته باشند که با کمترین مشکل بتوانند روزهای به یادماندنی برای خود در روسیه رقم بزنند.
روسیه میزبان مسابقات جام جهانی 2018 با مساحتی بیش 17 میلیون کیلومتر مربع پهناور ترین کشور جهان بوده که جمعیت آن 145 میلیون نفر می باشد و با نام رسمی فدراسیون روسیه شناخته می شود. پایتخت این کشور مسکو می باشد که در بخش اروپایی روسیه واقع شده است.
نژاد مردم روسیه اسلاو و دین اکثریت آنها مسیحی و ارتدوکس می باشد که علاوه بر آن اسلام و یهودیت نیز در این کشور از ادیان حائز اهمیت می باشند. واحد رسمی پول کشور روسیه "روبل" بوده و در این کشور برای خرید و امرار معاش روزانه تنها می توان از پول رسمی این کشور استفاده نمود.
جایزه فیفا برای فدراسیون فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران در گذر جام های جهانی - بخش دوم
زبان رسمی این کشور روسی بوده و با خط "سیریلیک" نوشته و خوانده می شود، اما دلیلی بر آن نمی شود که با مشکل خاصی در این خصوص مواجه شوید. تمامی تمهیدات لازم برای این موضوع در نظر گرفته شده و در مکانهای مختلف و همچنین وسایل نقلیه عمومی تابلوها وعلائم به زبان انگلیسی نیز نصب گردیده.
روسیه کشوری سردسیر است که تقریبا 8 ماه از سال توام با برف و سرما می باشد و در فصل تابستان نیز همواره با بارندگی هایی بعضا شدید همراه است که این بارندگی ها را می توان مسبب سرسبزی و شادابی طبیعت روسیه دانست.
کشور روسیه همانطور که پیش از این اشاره شد، کشوری پهناور می باشد که برای سفر از شهری به شهر دیگر معمولا باید مسافت طولانی طی شود. در این راه شاید هواپیما بهترین و راحترین گزینه برای سفر در روسیه باشد، اما در عین حال به دلیل زیبایی و سرسبزی طبیعت روسیه در فصل تابستان که جذابیت و زیبایی های خاص خود را دارد، قطار نیز می تواند گزینه مناسبی برای لذت بردن از این مناظر زیبا باشد.
به عنوان مثال؛ مسیر سه ساعته مسکو — یکاترینبورگ از راه هوایی هزینه ای بین 100 تا 200 دلار در بر خواهد داشت. از سوی دیگر با قطار می توان مسافت تقریبا طولانی مسکو — یکاترینبورگ (23 ساعت) را سفر کرد و از مناظر زیبای روسیه لذت برد. این سفر نیز هزینه ای بین 40 تا 100 دلار در بر خواهد داشت.
در مطالب آینده شما را بیشتر با کشور روسیه و شهرهای میزبان مسابقات جام جهانی روسیه آشنا خواهیم کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала