نشست اسپوتنیک با کشورهای بریکس در شانگهای

© SputnikSputnik поделился успехами с участниками Медиа Форума стран БРИКС в Шанхае
Sputnik поделился успехами с участниками Медиа Форума стран БРИКС в Шанхае - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگی کاچیتکوف معاون اول سردبیر خبرگزاری اسپوتنیک در نشست رسانه ای کشورهای عضو بریکس شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این برنامه روز 25 ژوئن به پیشنهاد گروه رسانه ای سازمان همکاری های شانگهای برگزار شده و به موضوع همکاری های سودمند دوجانبه بین رسانه های گروهی در عصر فناوری های دیجیتالی اختصاص یافت.

سرگی کاچتکوف تجربه کار موفقیت آمیز خبرگزاری اسپوتنیک در بازار چین اجرای پروژه هایی در چارچوب همکاری های دوجانبه با رسانه های گروهی چین

را برای حاضرین تعریف کرد.

سرگی کاچتکوف در پایان جلسه اظهار کرد: «نشست رسانه کشورهای عضو بریکس به فضایی موثر برای گفتگو بین رسانه های برتر و متحد کردن آنها تبدیل شده است. من اطمینان دارم که فقط با تلاش مشترک می توانیم فضای واحد اطلاعاتی را در چارچوب بلوک بریکس ایجاد کنیم».

علاوه بر این در چارچوب نشست خبرگزاری و رادیوی اسپوتنیک با مدیاگروه شانگهای موافقتنامه ای امضا کرد. طرفین برای تبادل اطلاعات به زبان انگلیسی و کار روی تقویت همکاری ها در حوزه اطلاعات بین روسیه و چین توافق کردند. همکاری این دو سازمان تا کنون بسیار موفق بوده است.

زیو سین رییس مدیاگروه شانگهای با اشاره به این همکاری موفق گفت: «من امیدوارم که امضای موافقتنامه مبنای خوبی برای کسب نتایج پرثمر در همکاری ها در حوزه های مختلف، دیدارهای مختلف و تبادل مشتری باشد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала