نظرسنجی درباره میزان محبوبیت پوتین در قیاس با پوشکین

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время посещения международного детского центра "Артек" в Крыму
Президент РФ Владимир Путин во время посещения международного детского центра Артек в Крыму - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و الکساندر پوشکین شاعر معروف روس در جدول رتبه بندی معروف ترین چهره های تاریخ، با هم مقام دوم را کسب کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «ایزوستیا» به نقل از مرکز آمار و نظرسنجی لودا می نویسد: «طبق نتایج بدست آمده از این تحقیق، 34% مردم روسیه معتقدند که پوتین و پوشکین بانفوذترین چهره های تاریخ هستند. گفنی است که رییس جمهور برای اولین بار در بین سه رهبر محبوب دنیا قرار گرفت».

ژوزف استالین رهبر مردم اتحاد جماهیر شوروی با کسب 38% آراء مقام اول را کسب کرد، ولادیمیر پوتین و لنین مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. گفتنی است که پطر کبیر با کسب 29% آراء، یوری گاگارین فضانورد روس با کسب 20% آراء، لف تولستوی نویسنده روس با 12% رای، گیورگی ژوکوف فرمانده ارتش با 12%، یکاترین دوم با 11%  و میخاییل لرمانتوف شاعر پرآوازه روس با 11% آرا در این لیست وارد شدند. میخاییل گورباچوف در فهرست 20 چهره مبحوب قرار گرفت و تنها 6% رای کسب کرد.

این نظرسنجی با حضور 1600 نفر طی روزهای 7 تا 10 آوریل انجام گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала