شمارش معکوس برای "تلگرام" در روسیه

© Sputnik / Kiril Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر شمارش معکوس برای "تلگرام" در روسیه
شمارش معکوس برای تلگرام در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمارش معکوس برای مسدود شدن شبکه اجتماعی تلگرام در روسیه آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اظهارات "الکساندر ژاروف" رئیس سازمان نظارت بر ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه های روسیه، چنانچه شبکه اجتماعی "تلگرام" تا چند روز دیگر، نام خود را در فهرست سازمان های اطلاع رسانی روسیه قرار ندهد، به ناچار پیام رسان شبکه تلگرام در روسیه مسدود خواهد شد.

ژاروف در ادامه افزود: "ما از آخرین امکانات خود برای مذاکره و گفتگو با موسس شبکه تلگرام استفاده کردیم. من نمی گویم که ما تلگرام را فردا مسدود خواهیم کرد. اما تکرار می کنم که زمان محدود است. ما طی این چند روز منتظر پاسخ پاول دوروف هستیم".

رئیس سازمان نظارت بر ارتباطات، اطلاع رسانی و رسانه های روسیه در خصوص عدم امنیت استفاده از شبکه تلگرام افزود: تلگرام زندگی میلیون ها نفر از مردم را به خطر می اندازد…. عدم همکاری جناب آقای دوروف برای در اختیار گذاشتن کلید اطلاعات شبکه خود به سازمان های امنیتی جهان، بدان معنا است که تروریست ها همچنان مانند گذشته با استفاده از این شبکه اجتماعی، می توانند جان بسیاری از مردم را به خطر بیندازند".

شایان ذکر است، در 23 ژوئن، بنیانگذار تلگرام به خطر پیش رو از سوی تروریست ها با استفاده از شبکه تلگرام پاسخ داد. دورف گفت: "مگر شما روزانه تعداد کاربران بلاک شده در شبکه اجتماعی تلگرام را نمی بینید". 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала