قرص طلا با قابلیت درخشان کردن مدفوع انسان +عکس

© Minelab Press Releaseقرص طلا با قابلیت درخشان کردن مدفوع انسان +عکس
قرص طلا با قابلیت درخشان کردن مدفوع انسان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرص های طلایی در کشور آمریکا به بازار آمده اند که با خوردن آن می توان مدفوع درخشان داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی به اشترک گذاشته شده است که در آن از قرص "گلد پوپ"(gold pooo) صحبت می کند. این قرص طلا، این قابلیت را دارد که مدفوع انسان را درخشان و طلایی کند.
در خبرهایی که در این رابطه در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود، گفته شده است که قیمت هر قرص آن ۴۲۵ دلار می باشد.

انتشار این خبر بازتاب زیادی در میان کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.
بسیاری از کاربران از این خبر اظهار ناراحتی کرده اند و معتقدند که در دنیایی که فقرها و گرسنگان کم نیستند درست نیست که انسان های پولدار پول خود را صرف این چنین کارهای بی فایده ای بکنند. بعضی از کاربران نیز عنوان کرده اند که این فکر اساسا بیهوده است و حیف انسان و فکر و اندیشه والای اوست که صرف چنین اختراعاتی شود.

قرص طلا که مدفوع شما را درخشان می کند ، در آمریکا قرص هایی به نام Gold Poop یا مدفوع طلایی وجود دارد که شما می توانید بخورید تا مدفوعتان بدرخشد قیمت هر دونه از قرص ها 1 میلیون 572 تومنه اين خبر رو خونديد؟ حالا يه سوال نه اصلا چند تا سوال. اول اين كه مگه كسي مدفوع خودش رو به كسي نشون ميده؟🤔 دوما مگه تو فرنگ توالت فرنگي نيس؟ اصلا ايران نيس كه همه هنرنمايي خودشون رو تو كاسه توالت برانداز ميكنن 🙈 حالا به فرض اين كه طلايي باشه شالاپ ميوفته تو توالت فرنگي ديگه سيفون رو هم ميكشن روش. سوما اصلا شايد مد شده ملت مرفه از مدفوعشون عكس سلفي ميگيرن؟ 🤔 چهارما. اين ديگه سوال نيست اين قضيه مشابه رفتار بالايي ها پا پاييني هاس. يعني ميگن ما ريديم تو اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و همه چيتون ببينين چه رنگي داره 😍😍 ما هم ميگيم به به اين ريدنش قشنگتر از اون يكيه 🤗🤗 اصلا اينارو ول كنيد جنگ شروع شده بابا بفروشيد بزنيد از ايران بيرون 😝😝😝 #reza_deljavan #deljavan #من_تركم #مدفوع #طلا

Публикация от Reza deljavan (@rezadeljavan) Июн 20 2017 в 11:14 PDT

کاربری نیز در این رابطه نوشته است: حالا یه سوال نه اصلا چند تا سوال. اول این كه مگه كسی مدفوع خودش رو به كسی نشون میده؟ دوما مگه تو فرنگ توالت فرنگی نیس؟ اصلا ایران نیس كه همه هنرنمایی خودشون رو تو كاسه توالت برانداز میكنن. حالا به فرض این كه طلایی باشه شالاپ میوفته تو توالت فرنگی دیگه سیفون رو هم میكشن روش. سوما اصلا شاید مد شده ملت مرفه از مدفوعشون عكس سلفی میگیرن؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала