شکستن رکوردها توسط قدرتمندترین خودروی آمریکایی +عکس

© Fotolia / Dmitry Perovشکستن رکوردها توسط قدرتمندترین خودروی آمریکایی +عکس
شکستن رکوردها توسط قدرتمندترین خودروی آمریکایی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خودروی "دودج چلنجر دمون" توانست رکوردهایی از خود به جا بگذارد که شگفتی همگان را برانگیخت.

به گزارش اسپوتنیک، رونمایی از خودروی "دودج دمون" در شبکه های اجتماعی نیز با واکنش های بسیاری روبرو شد. این خوردو رکوردهایی را شکست که کمتر کسی فکر میکرد به این زودی شکسته شود.
تصویر این خودرو توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

گفته شده است که این خودرو قادر است در عرض ۲.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و با شکستن رکورد خودروی "تسلا"، توانسته است خود را در کتاب گینس به ثبت برساند.
رکورد دیگری که با نام خودروی دیمون در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است مربوط به جدا شدن چرخ‌های جلو به هنگام شتاب‌گیری اولیه است. در صورتی که لاستیک‌های عقب به‌خوبی گرم شده‌ باشند، چرخ‌های جلوی این خودرو تا ۹۰ سانتیمتر از سطح زمین جدا خواهند شد که تاکنون این پدیده در هیچ یک از خودروهای سواری استاندارد، دیده نشده است.
بسیاری از کاربران از این ابرخودرو استقبال کرده اند و معتقدند که قدرت این خودروی آمریکایی از تمامی ابرخودروهای اروپایی و میلیون دلاری یعنی "مک لارن P1"، "پورشه 918" "اسپایدر" و "فراری" بیشتر و سریع تر است. بعضی از کاربران تنها خودرویی که شاید بتواند با این خودرو قدرت رقابت داشته باشد را خودروی "بوگاتی شیرون" خواندند.
در کل با نگاهی اجمالی به نظرات ثبت شده توسط کاربران، تقریبا همه دوستاران خودرو از رونمایی از این ابر خودروی منحصربفرد شگفت زده شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала