غافلگیری ستاره فوتبال اسپانیا از دیدن مسی ایرانی +ویدئو،عکس

© AFP 2023 / Gerard JulienBarcelona-Stürmer Lionel Messi
Barcelona-Stürmer Lionel Messi - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"کاسیاس" با دیدن "مسی" ایرانی بسیار غافلگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می چرخد که در آن رویارویی "ایکر کاسیاس" را با "رضا پرستش" ملقب به "مسی" ایرانی به تصویر می کشد.
این کلیپ توسط بسیاری از کاربران منتشر شده است. در این کلیپ که در حاشیه جام رمضان در کشور کویت گرفته شده است از دروازه بان مطرح و ستاره فوتبال اسپانیا "کاسیاس" پرسیده می شود که اگر مسی را همین الان میدیدی، به او چه می گفتی؟

در ابتدای کلیپ مسی ایرانی دست بر شانه کاسیاس گذاشته و به زبان اسپانیایی سلام می کند. کاسیاس پس از دیدن او، در لحظه به طور کامل فکر می کند که او مسی واقعی است اما پس از چند دقیقه شک کرده و می پرسد تو کی هستی و در نهایت از عدم تسلط او بر زبان اسپانیایی متوجه می شود که او مسی واقعی نیست. پس از آن، کاسیاس شروع به صحبت به زبان انگلیسی کرده و در جواب شخصی که می پرسد او چند درصد شبیه مسی واقعی است عنوان می کند که او بسیار شبیه مسی است ولی من می دانستم تو ایرانی هستی.

این کلیپ مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که اگر او زبان اسپانیایی را بطور کامل یاد بگیرد تشخیص او از مسی واقعی کار بسیار سختی خواهد بود.

کاربری با تعنه ای طنز آمیز در این رابطه می نویسد: اینطور که بدل مسی پیشرفت میکنه ، فرداروز مسی رو تو کوچه-خیابون ببینن میگن ایول رفیق بدل رضا پرستشه بريم چنتا عکس بندازيم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала