ابوبکر بغدادی به احتمال فراوان در پی حمله نیروی هوایی روسیه کشته شده

© AP Photo / Militant video, Fileابوبکر بغدادی به احتمال فروان کشته شده
ابوبکر بغدادی به احتمال فروان کشته شده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که به احتمال فراوان رهبر داعش در پی حمله نیروی هوایی روسیه به مقر فرماندهی شبه نظامیان داعش در حومه جنوبی شهر رقه در سوریه کشته شده باشد.

به گزارش اسپوتنیک، "آلگ سیرومولوتوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: براساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، به احتمال فراوان می توان گفت که "ابوبکر بغدادی" سرکرده گروهک تروریستی داعش در پی حمله نیروی هوایی روسیه به مرکز فرماندهی این گروه تروریستی در حومه جنوبی شهر رقه که در اواخر ماه مه صورت گرفت، کشته شده باشد. این اطلاعات از طریق کانالهای مختلف اطلاعاتی در حال پیگیری می باشد.
وی ادامه داد: اگر خبر از بین بردن اراذل و اوباش تروریستی در شمال قفقاز تایید شود، این یک موفقیت بزرگ دیگر برای نیروی هوایی روسیه در مبارزه با تروریسم بین المللی محسوب می شود.
به گفته سیرومولوتوف؛ این گروه تروریستی همانند یک سلسه رشته های سخت و محکم به هم گره خورده اند که با کشته شدن رهبران آن، اختلال و ترس قابل توجهی در میان تروریست ها بوجود می آید.
معاون وزیر امور خارجه روسیه به ادامه مبارزه برای نابودی داعش تاکید کرد و گفت که تروریست ها باید به جزای اعمال خود برسند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала