محبوبیت دختر ژیمناستیک کار ایرانی با انعطاف وصف ناپذیر +عکس،ویدئو

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevГимнастка во время тренировки в Школе олимпийского резерва в Москве
Гимнастка во время тренировки в Школе олимпийского резерва в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زهرا بیرامی که به اعجوبه ژیمناستیک ایران معروف شده است، شگفتی بسیاری از کاربران را برانگیخته است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها دختری در شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده است که انعطاف بدنی بالایی دارد و گفته می شود که از اعجوبه های دختر ژیمناستیک ایران به شمار می رود. "زهرا بیرامی" متولد تبریز است و در مسابقه استعداد یابی ایران به نام "بهترین شو" نیز شرکت کرده است. این مسابقه هنوز به مرحله فینال نرسیده اما برخی کاربران پیش بینی می کنند که زهرا با قدرت و استعداد و مهارت منحصر بفرد خود بتواند قهرمان این مسابقه شود. این دختر مستعد ۷ ساله، با انعطاف بدنی بالای خود حرکات عجیبی انجام می دهد که شگفتی همگان را برانگیخته است.

او از کودکی توسط پدرش در خانه آموزش دیده است و در سن ۷ سالگی توانسته است به حدی از انعطاف بدنی برسد که در حالی که حرکت پل زده است بتواند بستنی بخورد و یا والیبال بازی کند.

همچنین بدن او به حدی منعطف و آبدیده است که قادر است که با پا تیر اندازی کند.

به گفته پدر او، از بدو تولد زهرا را ورزش می داده است و آنقدر او را برعکس نگه داشته بود و یا میچرخاند که ديگر دستانش از کار می افتاد. او این تمرینات ورزشی را بیرون از خانه نیز انجام می داد تا جایی که مردم به پدر او لقب داعش را داده بودند و حتی او را کتک می زدند.
جالب است بدانید حتی شب تا صبح نیز پدر او دست از تلاش بر نمیداشت و او را در خواب ورزش می داد تا جایی که زهرا شب تا صبح با پاهای باز ۱۸۰ درجه می خوابید.

تیراندازی با کمان با پا 🎿🎿 برای اولین بارتوسط زهرا بیرامی هفت ساله از ایران ضمن تشکر وهمچنين گلایه از برنامه بهترین شو زهرا با وجود اینکه فرق زیادی در زمان و نحوه فیلم برداری زهرا در برنامه بهترین شو گذاشته شد تا اینجا تونسته به عنوان نفر دوم رای بياره و اگر در نحوه فیلم برداری از حرکات زهرا دقت بیشتری ميشد و در قسمت مونیتور بزرگ پشت صحنه به نمایش در می آمد شاید الان با اختلاف بالا نفر اول رای مياورد ضمن اشاره به اینکه نمونه مشابه خارجی فیلم چنین حرکاتی در اینترنت بسیار میباشد که خودتان میتوانید مقایسه کنید و نمره دهید و همچنین با پوشیدن چنین لباس هايي انجام چنین حرکاتی بسیار سخت میباشد که صاحبان امر و کسانی که ژیمناستیک کار میکنند میتوانند در این مورد نظر دهند انشاالله که در مرحله فینال این کاستیها رفع گردد. همچنین زهرا در مسابقه استعدادیابی ستاره آریایی @aryanstar.tv شرکت نمودند واين گروه نیز در عرض سه روزی که برای تهیه فیلم به تبریز تشريف آوردند در قلعه بابک و جنگل های ارسباران و همچنین شهر تبریز اقدام به تهیه فیلم از زهرا نمودند و از این طریق از زحمات این گروه تقدیر و تشکر مینمایم این فیلم توسط گروه ستاره آریایی برای مسابقه تهیه شده است. دوستان شما تا روز پنجشنبه ساعت ۴ بعد از ظهر وقت دارید با ارسال عدد ۱۵ به شماره ۳۰۷۵ به زهرا رای دهید متشکرم. لطفا دوستان خود راتگ کنید #ژیمناستیک #ایران #آذربایجان #تبریز #اعجوبه #بهترین_شو #آپارات #مزدک_میرزایی #بهترین#gym💪 #gym #gymnastics #gym💪💪 #gymshark #gymmotivation #gymlifestyle Iran #Azerbaijan #tabriz #flexible #ritmic @zahrabeyrami.fan @tiraxtorchi_qizlar @tractor.empire @trakhtor @tiraxturclub @tabriz_ct @milioniha @aryanstar.tv@mostafabidokhti@sofiedossi

Публикация от Zahra Beyrami (@zahrabeyrami89) Июн 7 2017 в 3:15 PDT

او پس از ۲ سالگی به باشگاه رفت و آنجا به همراه پدر خود و زیر نظر یک مربی حرفه ای ژیمناستیک آموزش دید.
پدر او معتقد است که تمام زندگی خود را صرف موفقیت زهرا کرده است و با حداقل امکانات او را به اینجا رسانده است. او هدف نهایی خود و زهرا را قهرمانی در المپیک می داند.
زهرا در سال ۹۳ در سن ۴سالگی در مسابقه اعجوبه ایرانی شرکت کرد و به عنوان اعجوبه ورزشی ایران شناخته شد. او جزو معدود افرادی است که از بدو تولد تا به امروز بدون تعطیلی فعالیت و ورزش کرده است. گفتنی است که او به غیر از ژیمناستیک، شنا، فوتبال و کاراته را نیز دنبال می کند.
بسیاری از کاربران این اعجوبه ژیمناستیک را تحسین کرده و آرزو کرده اند که روزی او را در مسابقات المپیک ببینند چرا که او لیاقت قهرمانی را دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала