مشاور رسانه‌ای سپاه: ایران خود قربانی تروریسم است

اشتراک
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه ایران در گفتگو با "راشا تودی" در مورد سخنان ترامپ مبنی بر اتهام حمایت ایران با تروریسم اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حمیدرضا مقدم فر گفت: این برای نخستین بار نیست که آمریکا، ایران را متهم به حمایت از تروریسم می کند. هنگامی که آنها (آمریکا) قصد دارند به ایران فشار وارد آورده و راهی برای تحریم های جدید علیه ایران بیابند و یا اینکه برای ترویج منافع خود در منطقه، ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند.
وی اشاره کرد که با توجه شرایط کنونی امکان تحمیل نقطه نظرات خود به جامعه امکان پذیر نمی باشد.
نماینده سپاه گفت: جوامع بین المللی این موضوع را درک می کنند که آمریکا با وجود اینکه فرماندهی ائتلاف مبارزه با گروهک تروریستی داعش در سوریه و عراق را به عهده دارد در عمل به صورت فعال با این گروه تروریستی مبارزه نمی کند و بلکه از آنها حمایت نیز می کند. وی افزود که ایران خودش قربانی تروریسم می باشد.
مقدم فر ادامه داد؛ همه به خوبی می دانند که ایران در دهه 60 به طور جدی قربانی تروریسم واقع گردید و اکنون نیز دانشمندان هسته ای قربانی این حادثه شوم می شوند. تروریسم آسیب جدی به جمهوری اسلامی و مردم ایران وارد کرده و امروزه ایران هرینه بالایی برای مبارزه با تروریسم پرداخت می کند، از این رو آمریکا نمی تواند ایران را به حمایت و از تروریسم متهم کند.

پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، ایران را به حمایت از تروریسم مته کرده بود. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала