واکنش گلزار به ژست عکس خود با رئیس جمهور ایران +عکس

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiرسانه های چینی از برنامه های روحانی می نویسند
رسانه های چینی از برنامه های روحانی می نویسند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازیگر ایرانی به عکس منتشر شده خود با رئیس جمهور ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن نحوه ایستادن "محمد رضا گلزار" و صحبت او در مقابل "حسن روحانی" حاشیه ساز شده بود. این بازیگر در صفحه رسمی اجتماعی خود نسبت به این حاشیه ها واکنش نشان داد.

#گلزار #روحانی_مچکریم #با_روحانی_تا_1400 #روحانی_تنها_نیست حامی رسانه ای #روحانی باشید @hrouhani @hrouhani_media @hrouhani_president

Публикация от حامیان اصلاحات ، تدبیر و امید (@hamianeh_eslahat) Июн 15 2017 в 9:09 PDT

محمد رضا گلزار بازیگر و هنرمند ایرانی، این عکس و اظهار نظرها در این مورد را نوعی بدخواهی عنوان کرد و افزود که در مورد عكس با آقاى روحانی و برداشت‌ها و تفصيلاتش كمال بى‌انصافى در مورد من صورت گرفت چه از عمل پخش عكس توسط عكاس محترم كه ده‌ها فرم عكس مناسب‌تر براى عرضه داشت و چه از نظر هجمه و نظرهاى مرتبط به اون عكس توسط مخاطبين که در شبکه های اجتماعی ثبت شده است.

این بازیگر عنوان کرد که به اشتباه دستى كه بالا بود و رنگ پيراهنى متفاوت با وی داشت و همچنین انگشترى در دست داشت را متعلق به من دانسته اند.

ادب و احترام بارز ترین خصیصه شخصیتی منه/ کمال بی انصافی در مورد من صورت گرفت/ صحبت های محمدرضا گلزار درباره واکنش ها به عکس منتشر شده از دیدارش با رییس جمهور. در مورد عكس با آقاى روحانی و برداشتها و تفصيلاتش واقعيتش اينه كه كمال بى انصافى در مورد من صورت گرفت چه از عمل پخشِ اون عكس توسط اون عكاس محترم كه ده ها فرم عكس مناسبتر براى عرضه داشت چه اون همه هجمه و نظرهاى مرتبط به اون عكس توسط مخاطبين. اول به اشتباه دستى كه بالا بودو رنگ پيراهنى متفاوت با من داشتو انگشترى به دست داشت متعلق به من دونستن كه با كمى دقت فقط كمى دقت متوجه شدن كه اون دستِ من نيست و دستِ شخص كناريه بعد گفتن حالا چى پس؟! بى حرف كه نمى شه آهان اين يكى دستِ گلزار چرا تو جيبشه ؟؟؟؟ زاويه ى سرش چرا اينجوره ؟؟؟؟؟ غافل از اين كه بى ترديد احتمالاً اون حالت براى ثانيه اى بيش نبوده. واقعاً متأسفم ادب و احترام بارزترين خصيصه ى شخصيتى منه كه نه تنها تمام كسانى كه منو از نزديك مى شناسند كه كسانى كه كوچكترين آشنايى با من دارند نيز به اون معترفند اين موضوع هيچ ربطى به محمدرضاى گلزار معروف نداره اين موضوع ريشه در مبادى آداب بودن خانوادگى من داره اين ريشه در تربيتى داره كه ادب رو در تمامى مراحل زندگى من اصل كرده نه فرع. من توى تمام اين سالهاى شهرت از اين معاشرتها و ديدارها كه كم نداشتم يعنى اين دوستان يك لحظه فكر نمى كنند كه محمدرضا گلزار آدابِ اين گونه مراسم رو پس از اين همه سال از اونا بهتر مى دونه؟؟؟!!!! اين دوستان واقعاً فكر مى كنن مودب تر از منن ؟؟؟!!! اينا كه رفتار و ادبياتشون با ماها چنينه با مردم و اطرافيانشون چطور تا مى كنن؟؟؟!!!! واقعاً متأسفم متأسفانه اوضاع خرابتر از اين حرفاست. به اين دوستان نكته اى رو يادآورى مى كنم كه اعتقادمه اگه دنبال راه درستى براى رسيدن به موفقيت در هر كدوم از مراحل زندگيشون هستن فقط كافيه در اينطور رفتار ، اظهارِ نظر و قضاوتهاشون در مورد ديگران تجديدنظرِ جدى بكنن ريشه ى همه ى ناكامى ها اينگونه بدخواهى هاست و بس فارق از همه اين حرفها. قطعاً بعنوان يك ايراني ديدار با رئيس جمهور نازنين كشورم برايم بسيار افتخار آميز و دوست داشتني است ، شبي بسيار بياد ماندني و ديدار بسيار صميمي با ايشان داشتيم و ضمن تشكر ، از خدا موفقيت و كاميابي روزافزون برايشان آرزومندم. #رضاگلزار #محمدرضاگلزار #گلزار #golzar #mohammadrezagolzar #rezagolzar #rouhani #روحانی

Публикация от For Superstar Reza Golzar (@azade.mrg4) Июн 20 2017 в 4:05 PDT

این بازیگر در مورد دست دیگر و زاویه سر خود عنوان کرد که این حالت بى‌ترديد براى ثانيه‌اى بيش نبوده است.
محمدرضا گلزار معتقد است که ادب و احترام بارزترين خصيصه‌ شخصيتى وی است و از کسانی که با بی انصافی کامل او را قضاوت کرده اند و از ادبیات نامناسب در این رابطه استفاده کرده اند، آداب معاشرت و برخورد با رئیس جمهور را بهتر می داند.
بسیاری از کاربران معتقدند که قضاوت از روی عکس که تنها یک لحظه انسان را به تصویر می کشد، را نادرست خوانده و معتقدند که این حرکت از سوی عکاس نوعی بی اخلاقی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала