حملات موشکی ایران مرحله جدید مبارزه با تروریسم است

© AP Photo / Ebrahim Norooziآغاز مرحله اول سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران
آغاز مرحله اول سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گفته رییس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، حملات موشکی که سپاه پاسداران ایران شب گذشته انجام داد، مرحله جدید استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم است.

به گزارش اسپوتنیک، علاء الدین بروجردی رییس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران اظهار کرد که این عملیات نقطه جدیدی در مبارزات ایران علیه تروریسم بود. تا امروز مبارزه با تروریسم با اعزام مشاوران نظامی به سوریه و عراق انجام می گرفت، اما امروز به مواضع تروریست ها حملات موشکی دقیقی انجام خواهیم داد. این گام استراتژی جدید نیروهای مسلح جمهوری اسلامیایران و مرحله جدید مقابله با تروریسم است.

بروجردی در ادامه گفت: «امریکا و متحدینش که مبارزات نمایشی با تروریسم به راه انداخته اند باید بدانند که مواضع آنها و اقداماتشان در رابطه با برنامه موشکی ایران هیچ تاثیری ندارد. نیروهای مسلح ایران از داخل خاک ایران هر زمان که لازم باشد به مواضع تروریست ها حمله موشکی خواهند کرد.

روز 18 ژوئن ایران به مواضع تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در خاک سوریه حمله موشکی انجام داد. از پایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان های کرمانشاه و کردستان 6 موشک مدل «زمین به زمین» میان برد شلیک شد که به گزارش منابع نظامی ایران، اهداف مورد نظر را با بالاترین دقت منهدم کردند.

به گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمله موشکی پاسخی دندانشکن به جنایاتی بود که روز 7 ژوئن تروریست ها در تهران انجام دادند. در نتیجه حملات تروریستی به پارلمان ایران و حرم امام خمینی 18 نفر جان باختند و نزدیک به 50 نفر مجروح شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала