پوتین خواهان گسترش مرزهای روسیه نیست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خواهان گسترش مرزهای روسیه نیست
پوتین خواهان گسترش مرزهای روسیه نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به عقیده الیور استون کارگردان "فیلم مستند پوتین"، رئیس جمهور روسیه به نظم بین المللی متعهد است. پوتین خواهان گسترش مرزهای روسیه نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الیور استون در مصاحبه با روزنامه "رلسیسکایا گازتا" گفت: "ولادیمیر پوتین رهبر روسیه به نظم بین المللی متعهد می باشد. او به طور مداوم این مطلب را تاکید می کرد. پوتین در مصاحبه خود همواره بر مفهوم قانون اساسی، درک متقابل بین دو کشور، حق حاکمیت کشورها چه در عراق، لیبی، سوریه یا هر کشور دیگری در خاورمیانه تاکید می ورزید".

به عقیده استون (سازنده فیلم مستند درباره رئیس جمهور روسیه — پوتین)، از آنجا که تحصیلات رئیس جمهور روسیه در رشته "حقوق" است، بنابراین وی همواره بر نقش کلیدی "نظم و قانون" تاکید می نماید.

استون کارگردان هالیوودی در ادامه گفت: "پوتین به دنبال گسترش مرزهای روسیه نیست. من هرگز نشنیدم او در این خصوص صحبت کند، او در خصوص مرزهای دیگر کشورها هیچ حرفی نمی زند. اگر چه در خارج از کشور روسیه (پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی) حدود 25 میلیون روس زندگی می کنند".

شایان ذکر است، کانال تلویزیون "شو تایم"، اقدام به پخش 4 قسمت از"مصاحبه با پوتین" طی هفته پیش نمود. تهیه این مستند در باره زندگی رهبر روسیه حدود دو سال طول کشید.  

الیور استون، پیش از این فیلم های مستند دیگری در مورد رئیس جمهور آمریکا "جان اف کندی"، "ریچارد نیکسون" و "جورج دبلیو بوش" ساخته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала