پوتین از گفتگو با مردم تحت تاثیر قرار گرفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после ежегодной специальной программы "Прямая линия с Владимиром Путиным"
Президент РФ Владимир Путин отвечает на вопросы журналистов после ежегодной специальной программы Прямая линия с Владимиром Путиным - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین : در این گفتگوها چیزهای زیادی فهمیدم، اگرچه نمی توانم بگویم که با حقایق جدیدی روبرو شدم.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین بعد از گفتگوی زنده با مردم در روز 15 ژوئن و پاسخ دادن به سوالات و دغدغه های اصلی مردم روس تاکید کرد که «این گفتگوها و اعتراضات و سوالات مردم باعث شد که چیزهای زیادی را بفهمم، اما در عین حال نمی توانم بگویم که با حقایق کاملا جدید و ناشناخته ای روبرو شدم. همین که مردم سعی می کنند با رهبر کشور صحبت کرد هو نظراتشان را بیان کنند مهم است و این کار به معنای آن نیست که مسئولین کار خود را انجام نمی دهند. در حقیقت افرادی به این گفتگوها می پیوندند که کارشان انجام نشده است».

مردم زیادی در کشور زندگی می کنند، برخی کارشان پیش می رود و برخی نمی رود، قطعا مسئولین مناطق و شهرها باید به این مسایل رسیدگی کنند.

امسال برای پانزدهمین مرتبه برنامه گفتگوی زنده رییس جمهور با شهروندان روسیه برگزار شد که تقریبا چهار ساعت به طول انجامید. در این مدت رییس جمهور به 70 سوال مردم پاسخ داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала