طرح مجلس ایران در مقابل تحریم سنای آمریکا

© Photo / Ttarasiukطرح مجلس ایران در مقابل تحریم سنای آمریکا
طرح مجلس ایران در مقابل تحریم سنای آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طرح مجلس ایران برای مقابله با تحریم ها و اقدامات سنای آمریکا منتشر می شود. مجلس شورای اسلامی ایران، در تاریخ 2 جولای (11 تیر) در نشست خود به بررسی پیش نویس طرح مقابله با تصمیمات اخیر مجلس سنای ایالات متحده آمریکا می پردازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، پیش نویس طرح مقابله با اقدامات سنای آمریکا توسط مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تهیه و تنظیم شده است.

نائب رئیس کمیته امنیت ملی مجلس پارلمان ایران تصریح کرد: طبق پیش نویس این طرح، با تجمیع تمام مصوباتی که در مجلس علیه آمریکایی ها به تصویب رسیده است، اقدام و مقابله مناسبی در برابر بدعهدی ها و نقض عهدهای آمریکایی ها انجام می گیرد.

شایان ذکر است، مجلس سنای آمریکا در تاریخ 25 می، اقدام به طرح اعمال تحریم‌های گسترده غیرهسته‌ای علیه ایران موسوم به «قانون مقابله با اقدامات بی‌ثبات‌کننده ایران- 2017» را تصویب نمود.

پیش از این، "علی اکبر ولایتی" مشاور رهبر ایران، تصمیم سنای آمریکا برای اعمال تحریمهای جدید علیه ایران را نقض آشکار طرح مشترک اقدام جامع (برجام) در برنامه هسته ای ایران نامید.

آمریکا مدعی است، وضع تحریم ها های جدید بر علیه ایران به خاطر برنامه موشکی ایران، حقوق بشر و حمایت تهران از تروریسم می باشد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала