خصومت رسانه هاي آمريکايي با فيلم مستند "پوتين"

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر خصومت رسانه هاي آمريکايي به فيلم مستند "پوتين"
خصومت رسانه هاي آمريکايي به فيلم مستند پوتين - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه هاي غربي اليور استون را به "خوشرويي بيش از حد" با ولاديمير پوتين، متهم نمودند.

به گزارش اسپوتنيک، الیور استون کارگردان آمریکایی در اظهارنظري از واکنش رسانه های آمریکایی در خصوص فيلم مستند "ولادیمیر پوتین — رئیس جمهور روسیه" ابراز تعجب نمود. به عقيده استون: اين واکنش هاي رسانه هاي آمريکايي یادآور رمان "1984" به نگارش  جورج اورول نويسنده معروف انگليسي مي باشد.

به گزارش روزنامه "راسيسکايا گازيتا" به نقل از استون: "این هفته، هفته نفرت بود". استون اين جمله را از رمان 1984 جورج اورول نقل مي کند، زيرا در اين رمان يک حکومت استبدادي در جنوب اقیانوس آرام یک بار در سال" هفته نفرت" را برپا مي کند، تا جامعه بتواند يک تصور و ذهنيت اجتماعی از یک دشمن خارجی براي خود مجسم بنمايد.

استون در ادامه افزود: نظريه دخالت  کرملین در انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمريکا، يک عقيده منزجر کننده است.

به گزارش "راسیسکایا گازتا" به نقل از اين کارگردان آمريکايي: "در واقع، (رسانه هاي آمريکايي) از ترامپ متنفر هستند. اما آنها گاها با يکديگر متحد مي شوند".  

شايان ذکر است، هفته پیش کانال تلویزیون "شو تايم" اقدام به پخش چهار قسمت از فيلم مستند اليور استون کارگردان آمریکایی با عنوان "مصاحبه با پوتین" نمود.

رسانه های غربی با خصومت نسبت به اين فيلم مستند در باره زندگي پوتين واکنش نشان داده اند. آنها استون را به ملايمت بيش از حد با رئيس جمهور روسیه متهم مي نمايند.

خاطر نشان می سازیم، این کارگردان مشهور، پیش از این فیلم های مستند دیگری در مورد رئیس جمهور آمریکا جان اف کندی، ریچارد نیکسون و جورج دبلیو بوش ساخته است.علاوه بر این، او سازنده فیلمهایی چون "وال استریت"، "الکساندر"، "متولد چهارم ژوئیه" و "قاتلین بالفطره" می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала