تظاهرات مردم امریکا در اعتراض به حکم تبرئه پلیس قاتل

© AP Photo / Russell ContrerasПротестующий с горящий футболкой во время акции протеста против кандидата в президенты США Дональда Трампа в городе Альбукерке
Протестующий с горящий футболкой во время акции протеста против кандидата в президенты США Дональда Трампа в городе Альбукерке - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردم شهر سنت پل در ایالت مینوسیتا در اعتراض به حکم دادگاه برای پلیسی که سال گذشت به یک سیاه پوست شلیک کرده بود به خیابان ها ریختند.

به گزارش اسپوتنیک، مردم در اعتراض به حکم دادگاه و در حمایت از سیاه پوستی که مورد اصابت گلوله پلیس قرار گرفته بود، تمام خیابان را بند آورده اند.

این حادثه در ماه جولای سال گذشته در شهر فولکون هایتس رخ داد و یک مامور پلیس به جوان سیاه پوست 32 ساله شلیک کرد که وی در اثر جراحت در بیمارستان درگذشت.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، روز جمعه افسر جرونیمو یانز در دادگاه تبرئه شد. صدها نفر از مردم این شهر در اعتراض به حکم دادگاه به خیابان های آمدند و مسیر تردد ماشین ها در یکی از خیابان های اصلی شهر را بستند. پلیس در حال متفرق کردن مردم از خیابانهاست، اما مردم دست از اعتراض برنمی دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала